پلتفرم فروش آموزش آنلاین توسط یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس برای افراد علاقمند به یادگیری و پیشرفت، پلتفرم فروش آموزش آنلاین را در قالب ویدیویی ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یک شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس همه‌ امکانات زیرساختی را فراهم کرده تا افراد متخصص و موسسات آموزشی به راحتی بتوانند ویدیوهای آموزشی پرمحتوای خود را با کیفیت HDD بر روی وبسایت این شرکت قرار دهند تا محصولات خود را به فروش برسانند.

این بستر آنلاین جایگزین شیوه قدیمی سی‌دی و دی‌وی‌دی می‌شود و کاربری که قصد یاد گرفتن مهارت عملی و کاربردی دارد می‌تواند به راحتی و از هر نقطه‌ای با هزینه‌ای بسیار پایین به این آموزش‌ها دسترسی داشته باشد و در قالب راحت ویدیو به یادگیری بپردازد.

این شرکت دانش بنیان، با داشتن بیش از ۱۵۰ هزار دقیقه ویدیوی آموزشی، یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین وبسایت‌های آموزشی در ایران است. آموزش‌های این شرکت بیشتر در حوزه فنی و حرفه‌هایی است که با کامپیوتر سروکار دارند، اما این تیم به‌طور مداوم در حال رشد عمقی و گستره‌ آموزش‌های خودش است.

این وب‌سایت از یک پروژه کوچک دانشجویی به سایتی تبدیل شده که در کمتر از دو سال بیش از ۲۲ میلیون دقیقه آموزش ویدیویی در آن تماشا شده است.

برای این شرکت دو هدف اهمیت بسیار زیادی دارد؛ اول ارائه محتوای باکیفیت، و دوم تنوع و گستره روزافزون آموزش‌ها. برای دستیابی به این دو هدف، ایجاد یک روند کارآمد در تولید و گردآوری محتوا و همچنین مدیریت اثرگذار، پیش‌نیازهای اساسی به شمار می‌رود.

محمد رشیدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: ما هیچوقت خودمان آموزش‌ها را تولید نمی‌کنیم. کار ما با تدوین ویدیوهایی که از مدرسین و موسسات آموزشی تحویل گرفته‌ایم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از اینجا به بعد به ترتیب آموزش دریافتی را مرحله به مرحله تا انتشار آن بر روی وب‌سایت فرانش جلو می‌بریم. دقیقا مثل خط تولید یک کارخانه.این اقدام در این شرکت به واسطه یکی از استارتاپ ها به نتیجه رسیده است.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 719864

وب گردی

وب گردی