لزوم ارائه لایحه جامع انتخابات به مجلس/تاکید بر تشکیل جلساتی برای ساماندهی امور پایتخت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ارائه لایحه جامع انتخابات به مجلس گفت: براساس سیاست های کلی ابلاغی رهبری این لایحه برای اتخاذ در انتخابات پیش رو باید هرچه سریع تر به مجلس ارائه شود.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان در نشست علنی نوبت عصر (شنبه، 18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از وزیر کشور به جهت پیگیری مشکلات پدیده شاندیز گفت: پس از سوال از وزیر کشور در خصوص پدیده شاندیز کارها به خوبی پیشرفت کرده به نوعی که گفته شده پایان کار نیز گرفته شده است. امید است با همکاری وزیر اقتصاد و امور دارایی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری ها برای پدیده شاندیز، موسسه میزان و پردیسبان ادامه یابد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: لایحه جامع انتخابات اگر قرار است برای انتخابات آتی براساس سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری مورد نظر واقع شود باید هرچه سریع تر به مجلس ارائه شود.

وی همچنین از وزیر کشور خواست تا دستور لازم جهت تکمیل مترو تهران اسلامشهر به استاندار و شهردار تهران داده شود.

کواکبیان از معاون اول رئیس جمهور نیز درخواست ساماندهی امور پایتخت را کرد و گفت: جلساتی پیرامون ساماندهی امور پایتخت هرچه سریع تر باید تشکیل شود تا وضعیت نابسامان ترافیک و آلودگی هوا حل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هشداری به دولت ترکمنستان گفت: دولت ترکمنستان باید دست از باج خواهی نسبت به گاز ایران بردارد هر چند ما معتقد به کمپین 2 درصد صرفه جویی هستیم زیرا با صرفه جویی می توان پاسخ باج خواهی ترکمنستان را داد.

خانه ملت

308/300

کد خبر: 719922

وب گردی

وب گردی