مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی افتتاح شد

مرکز جدید امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با حضور مسئولان عالی استان و دانشگاهیان افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با حضور جمع کثیری از مسئولان و دانشگاهیان برگزارشد. در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام وحی توسط قاری کشور ابوالفضل سازنده شروع شد و در ادامه استاد غلامرضا رضایی آزاده و جانباز سرافراز دفاع مقدس به دکلمه خوانی پرداخت و پس از مولودی خوانی مشتاق مالکی، شرکت کنندگان اقدام به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند کردند.

در ادامه با حضور مهمانان و شرکت کنندگان در محل ساختمان مرکزی، مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افتتاح شد. دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم هدف از افتتاح این مرکز را ارائه ی خدمات هرچه بیشتر و بهتر به اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه برشمرد و ضمن قدردانی از حضور مسئولان و مهمانان شرکت کننده در این مراسم گفت:شهدای عزیز نیازبه غبارروبی مزارشان ندارند، بلکه ما با این اقدام نمادین غبار و زنگار از دل های خود بر می داریم و با آن عزیزان تجدید میثاق می کنیم تا راه را گم نکنیم .

وی همچنین افزود: دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ی مجاهدت و اخلاص ایثارگران و جانبازان و شهدای عزیز گرانقدر حاصل شده است، و باید همه ی ما قدردان آن جهاد گران طریق حق و حقیقت که نامشان در تاریخ جاودانه شد باشیم.

سید محمد تقی عندلیب مقدم مدیر ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان هم با اشاره به جمعیت نزدیک به 500 نفری دانشجویان عضو خانواده های شاهد و ایثارگر دانشگاه گفت: لزوم ارائه ی خدمات گسترده و شایسته و درخور شأن این خانواده های معزز یکی از مهم ترین اهداف افتتاح این مرکز است.

وی با قدردانی از مسئولان ستاد و شرکت کنندگان در این مراسم گفت: این استان در راستای اهداف والای خدمت رسانی به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر پذیرای نظرات و پیشنهادات همه ی صاحب نظران عزیز است و تلفن: 05632449161 و ایمیل: shahed@iaubir.ac.ir و سامانه ی پیام کوتاه: 10005632449161 به این امر مهم اختصاص یافته است.

وی همچنین گفت: مجموعه ی مرکز جدید امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان شامل: دفتر مدیریت، بخش مشاوره، مرکز رایانه و کتابخانه ی تخصصی با موضوعات ایثاروشهادت و دفاع مقدس است.

مهندس عندلیب در ادامه راه اندازی دفتر تشکل فائزون وابسته به امور شاهد و ایثارگران را از برنامه های آتی این ستاد برشمرد و گفت: در نظر داریم در آینده ی نزدیک نسبت به ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی شاهد وایثارگران دانشگاه و نیز چاپ نشریه ی میثاق اقدام کنیم.

مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن قدرشناسی از عنایت و حمایت آزاده ی سرافراز دکتر علیرضا حسنی و مسئولان محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران، مسئولان محترم بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان، مسئولان محترم ستاد عتبات عالیات استان، مدیرکل محترم نوسازی مدارس، حاج آقای جعفرپورمقدم و مدیر مسئول محترم آوای خراسان جنوبی گفت: برگزاری اردوها و جشن ها در مناسبت های فرهنگی مذهبی و نیز کنفرانس ها و کارگاه های تخصصی ویژه عزیزان شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه های آتی این مرکز است.

200

کد خبر: 719935

وب گردی

وب گردی