میزبانی بسکتبال  دانشگاه آزاد اسلامی  از شهرداری کاشان

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری پنج دیدار در چهار شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ فردا (دوشنبه) هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال با 5 مسابقه برگزار می‌شود که شهرهای تهران، تبریز، آبادان و اراک میزبان هستند. تهرانی‌ها میزبان دو تیم شهرداری خواهند بود و صدرنشین لیگ راهی تبریز می‌شود.

شرق و غرب پایتخت دوباره میزبان مسابقه بسکتبال خواهند بود. در سالن آزادی تهران نیروی زمینی میزبان شهرداری گرگان خواهد بود. سربازان نیرو که اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند باید برابر تیم نهم به میدان بروند. شکست در این مسابقه هم جایگاه نیروی زمینی را تغییر نمی‌دهد اما پیروزی می‌تواند جایگاه هشتمی این تیم را مستحکم کند. به احتمال زیاد ارسلان کاظمی و فرید اصلانی هم از این هفته در ترکیب تیم تهرانی قرار خواهند گرفت و باید دید رقابت‌شان با گرگانی که حال و روز خوبی ندارد و اسیر چند دستگی شده چه نتیجه‌ای خواهد داد. باید تاکید کرد که باخت در مسابقه قبلی شرایطی را برای شهرداری گرگان ایجاد کرده که جز برد چیز دیگری نمی‌تواند آرامش را به اردوی‌شان بازگرداند.

در شرق تهران دانشگاه‌ آزاد اسلامی میزبان شهرداری کاشان است. دانشگاهی‌ها که در هفته گذشته با خوش‌شانسی شیمیدر را مغلوب کردند حالا در خانه به مصاف نماینده کاشان می‌روند که باز هم در بازیکن خارجی‌اش تغییر داشته و با کسب پیروزی به دنبال ارتقای جایگاهش در جدول رده‌بندی است.

اما صدرنشین لیگ بعد از بازی آسانی که در هفته گذشته داشت به تبریز سفر می‌کند و کار دشواری برابر شهرداری این شهر خواهد داشت. تبریزی‌ها با این که نوسان زیادی در فصل داشته‌اند اما در خانه تیمی قدرتمند بوده‌اند و حریفان‌شان را به دردسر انداخته‌اند. باید دید ماهشهری‌های صدرنشین در تبریز چه نتیجه‌ای خواهند گرفت.

در دیگر دیدارهای هفته سیزدهم نفت آبادان میزبان شیمیدر تهران خواهد بود. به گفته سرمربی تیم جنوبی، بازیکنان نفت شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. آسیب دیدگی رایان ریچاردز هم تمام شده و حالا این تیم می‌تواند با ترکیب کامل به میدان برود. میزبان به دنبال پیروزی است تا هم‌چنان سایه به سایه تیم صدرنشین پیش برود اما حریفی دارد که به سادگی تن به شکست نمی‌دهد. باخت خانگی شیمیدر در مسابقه قبلی شرایط را طوری رقم زده که این تیم با تمام قوا راهی آبادان شده و به دنبال یک برد خارج از خانه برای جبران هفته گذشته است.

آخرین مسابقه این هفته نیز به میزبانی اراک برگزار می‌شود و شهرداری این شهر میزبان تیم بدون برد لوله آ.اس شیراز خواهد بود.

برنامه هفته سیزدهم:

شهرداری تبریز – پتروشیمی

نیروی زمینی – شهرداری گرگان

شهرداری اراک – لوله آ.اس شیراز

نفت آبادان – شیمیدر تهران

دانشگاه‌آزاد اسلامی – شهرداری کاشان

جدول رده‌بندی:

1. پترشویمی

2. نفت آبادان

3. شهرداری اراک

4. دانشگاه آزاد

5. شهرداری تبریز

6. شیمیدر تهران

7. شهرداری کاشان

8. نیروی زمینی

9. شهرداری گرگان

10. لوله آ.اس شیراز

601/604

کد خبر: 720053

وب گردی

وب گردی