جلسه شورای اداری در واحد زرقان برگزار شد 

جلسه شورای اداری واحد زرقان با حضور مهدی وادی رئیس واحد، اعضای هیأت رئیسه مدیران و کارمندان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اسکانیوز، در ابتدای جلسه شورای اداری مهدی وادی توجه به مسائل فرهنگی در دانشگاه ، تکریم ارباب رجوع، ، رعایت قوانین و مقررات، حفظ کرامت و شأن دانشجو ، وظیفه شناسی ، اهتمام و پیگیری کارهای محول شده به نحو احسن را خواستار شد.

مهدی وادی افزود: « نهایت اهتمام و تلاش خود را بیش از گذشته جهت پیشرفت و ترقی دانشگاه ، اهتمام ویژه به حفظ اموال دانشگاه و رسیدن به اهداف عالیه آن به کار بندید. خدا را شاکریم که در این ترم با کاهش دانشجو مواجه نشده ایم ، از طرفی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روند رو به رشد داشته است که جا دارد از توجهات ریاست عالیه دانشگاه در توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های آزاد اسلامی تقدیر کرد.

وی افزود: از دیگر موارد پیگیری امور رفاهی کارکنان ، همکاری در پرداخت وامهای مختلف به کارکنان ، تأکید بر اهمیت امتحانات پایان ترم و اینکه امتحانات حیثیت دانشگاه می باشد، همکاری همه حوزه ها جهت هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات ، برگزاری امتحانات برای اولین بار در سالن ورزشی ، تجهیز این سالن جهت امتحانات، پی گیری کارهای محوله و نداشتن کارهای عقب مانده است. »

گفتنی است، در ادامه جلسه معاونان پژوهشی آموزشی ، اداری مالی، فرهنگی دانشجویی و عمرانی نسبت به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دوم حوزه های خود اقدام کرد.

205/200

کد خبر: 720061

وب گردی

وب گردی