آغاز ثبت نام جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر سیدعلی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه در چند روز آینده خبر داد.

سیدعلی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره مراکز تحقیقاتی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 35 مرکز تحقیقاتی فعال در حوزه علوم پزشکی دارد که پنج مرکز از آنها برتر هستند.

ابطحی گفت: ما در حال امتیازبندی این مراکز هستیم و تا ماه‌های آینده مشخص می‌شود که کدام‌یک از این مراکز توانسته‌اند به برنامه‌هایشان برسند و کدام‌یک عقب هستند.

او افزود: آنچه که مسلم است حدود 25 مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی رشد بسیار خوبی داشته‌اند. شرط اینکه برای این مراکز موافقت اصولی صادر شود این است که به برنامه‌ها و استانداردهای مرکز تحقیقاتی برسند. برنامه این مراکز هم این است که با طرح‌ها و قراردادهایی که با بیرون منعقد می‌کنند چه در حوزه صنعتی و چه غیرصنعتی بتوانند خود را مدیریت کنند.

او به فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: روز گذشته آخرین فرصتی بود که واحدهای آموزشی می‌توانستند تعداد نیازهای خود را به اعلام کنند و امیدواریم در چند روز آینده سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان باز شود.

ابطحی گفت: حداکثر تا 4 یا 5 روز آینده سامانه جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام متقاضیان فعال می‌شود.

منبع: آنا

200

کد خبر: 720132

وب گردی

وب گردی