نشان دادن جنبه های مختلف دین اسلام از طریق همایش های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان میراث فرهنگی می تواند تورهایی در زمینه گردشگری و صنعتی برگزار کند در این زمینه افراد می توانند با تجهیزات و خدمات واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر آشنا شوند.

دکتر حامد تقی پور در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اجتماعی و فرهنگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی در زمینه های اجتماعی فرهنگی می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد:یکی از این تاثیراتی که دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین الملل می تواند داشته باشد آن است که بتواند همایش ها و کنفرانس هایی در نظر بگیرد.همچنین برگزاری این همایش ها می تواند در حوزه های اجتماعی و فرهنگی ، جنبه های مختلف دین اسلام را به جهانیان نشان دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: از طرفی دیگر با برگزاری این همایش ها می توان شاهد تاثیرات حکایات و روایت های قرآنی در رشد و پرورش دانشجویان مسلمان باشیم و آن ها را در رسیدن به بالاترین درجه های معنویت هدایت کنیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه گردشگری و جذب توریسم می تواند کمک زیادی در حوزه اقتصادی و پیشرفت روز افزون جامعه ایرانی داشته باشد. در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تدابیری بیندیشند و با ایجاد مکان های گردشگری و استفاده از آثار تاریخی که نشانگر هویت ملی هر ایرانی است، بتواند سهم بیشتری داشته باشد.

دکتر تقی پور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان میراث فرهنگی می تواند تورهایی در زمینه گردشگری و صنعتی برگزار کند در این زمینه افراد می توانند با تجهیزات و خدمات واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر آشنا شوند.

700/706

کد خبر: 720215

وب گردی

وب گردی