دومین گردهمایی مسئولین روابط عمومی های شهرستان خوی برگزار شد

دکتر حسین سیوانی اصل معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوی گفت: یکی ازمهمترین وظایف روابط عمومی ها، اطلاع رسانی شفاف به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، در دومین گردهمایی مسئولین روابط عمومی های شهرستان خوی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد دکتر سیوانی اصل با اشاره به این که روابط عمومی ها در آگاهی دادن به مردم به منظور مشارکت در فعالیت های اجتماعی سهم بسزایی دارند، گفت: مسئولین روابط عمومی ضمن انعکاس صحیح و شفاف عملکرد سازمان خود، مشکلات و مسائل مردم را دریافت و ضمن ارجاع آن به دستگاه ها و نهادهای زیربط در جهت مرتفع نمودن مشکلات تلاش کنند.
وی روابط عمومی را شناسنامه سازمان و مسئولان، هدایت یکپارچه و پایدار آن معرفی کرد و گفت: امروز عملکرد روابط عمومی ها همانند گذشته تشریفاتی و خدمات رسانی در زمان های خاص مانند مناسبت ها محدود نمی شود و لازمه موفقیت روابط عمومی در شرایط کنونی، استفاده از تمامی ابزار های ارتباطی به منظور جذب مخاطبین است.
وی تصریح نمود: اهمیت روابط عمومی ها در سازمانها و نهادها به قدری مهم است که به نظر می رسد باید نگاه جامع و ویژه به جایگاه آن در دستور کار قرار گیرد و آن را از این حالت بی توجهی، کم اهمیتی و نگاه غیر تخصصی نجات داد.
وی در پایان از روابط عمومی ها خواست نسبت به مطالبات مردم و انعکاس عملکرد سازمان مربوطه بیش از پیش کوشا بوده و با ارتباط تنگاتنگ با رسانه های جمعی نسبت به رسالت خطیر خود جدیت فراوان داشته باشند.

200

کد خبر: 720248

وب گردی

وب گردی