کواکبیان: صرفه جویی بهترین راهکار برای تامین پایدار گاز است

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمپین ٢ درجه‌ای کاهش مصرف به عنوان یک هدف قابل دسترس در امر صرفه جویی بهترین راهکار برای تامین پایدار گاز است و از مردم می خواهم به این کمپین ملحق شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شانا مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که قطع گاز وارداتی ترکمنستان به ایران را نوعی زیاده خواهی است، گفت: متاسفانه این کشور وقتی احساس کرد برخی شهرهای شمالی ایران به این سوخت نیاز دارند، تصمیم به قطع واردات گاز گرفت تا از این موضوع بتواند مشکلاتی برای ما ایجاد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به راه اندازی کمپین ٢ درجه کاهش مصرف اشاره کرد و افزود: به این کمپین پاسخ مثبت می‌دهم و دیگران را نیز به رعایت این موضوع تشویق می‌کنم، زیرا معتقدم صرفه جویی تنها راهکار تامین پایدار سوخت است.

شرکت ترکمن گاز به طور ناگهانی و خارج از توافق به عمل آمده به صورت غیر منطقی و در اقدامی مغایر با چارچوب قرارداد بار دیگر با آغاز فصل سرما با این ادعا که باید مبلغ مورد مناقشه و اختلاف را به سرعت دریافت کند، اقدام به قطع گاز ارسالی به ایران کرده است.

402/101

کد خبر: 720290

وب گردی

وب گردی