ولایتی: آیت الله هاشمی رفسنجانی یاری وفادار و مستحکم در کنار امام (ره) و رهبری بودند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار وفادار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانسته و درگذشت او را به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد درگذشت آیت الله رفسنجانی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مبارز نستوه و مجاهد دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی و یار دیرینه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیش از ۵۰ سال از عمر خویش را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت ثبات و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند تاسف‌بار و موجب تالم و اندوه شد.

ایشان در دوران مبارزات انقلاب با صبر، استقامت و تحمل رنج‌های فراوان و در عین حال تیزهوشی و مسیر پیروزی انقلاب اسلامی همت گمارده و پس از آن هم چون یاری وفادار و مستحکم در کنار امام (ره) و رهبری در فراز و نشیب‌های فراوان و سختی‌های دوران جنگ، پیروزی، ثبات و توسعه کشور و همچنین استقرار نظام مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران در کنار پذیرش مسئولیت‌های خطیر و مهم تلاش کرده که پرونده مملو از همت ایشان در اذهان ملت بزرگ ایران به یادگار خواهد ماند.

اینجانب رحلت جانگداز ایشان را به حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران و بازماندگان آیت الله هاشمی تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت و غفران الهی برای آن فقید سعید طلب می‌کنم.»

300/300

کد خبر: 720380

وب گردی

وب گردی