پیام تسلیت رییس مرکز پژوهشهای مجلس درپی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
مقارن با ایام سوگواری حضرت فاطمه معصومه(س)، بزرگمردی چشم از جهان فرو بست که شش دهه از عمر پر برکت خویش را صرف مجاهدت در راه اسلام و انقلاب نمود و همواره همراه و یار صدیق و راستین امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و پیچ‌های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی باقی ماند و در عرصه مبارزات انقلابی با استبداد، تصویری بی‌نظیر از صلابت، صبر و استقامت را برجای گذاشت.
ملت بزرگوار ایران اسلامی امروز مردی را از دست داد که در عرصه‌های مختلفی همچون شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، لحظه‌ای از خدمت مجاهدانه و پیمان ناگسستنی با ملت و رهبری دست نکشید و سال‌ها در مسیر دفاع و حمایت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و آبادانی و اصلاح امور جامعه و کشور، گام‌هایی بلند و ماندگار برداشت.
امروز ایران اسلامی در اندوه فقدان مردی به سوگ نشسته است که شکنجه، فشار و دسایس دشمنان ریز و درشت انقلاب اسلامی در طول سال‌های متمادی نتوانست لحظه‌ای از عشق و ارادت ایشان به امام (ره) و رهبری و ملت و کشور بکاهد. بی‌تردید در این روزهای تلخ و اندوهناک، تاریخ معاصر ایران اسلامی درگذشت اسطوره‌ای از حلم و بردباری را ماندگار خواهد نمود و بر یاد خواهد نگاشت.
اینجانب درگذشت مجاهد نستوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمان و مردم متدین شهرستان رفسنجان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با ائمه اطهار و امام راحل (ره) و برای بازماندگان و بیت بزرگوارشان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

306/300

کد خبر: 720443

وب گردی

وب گردی