آخرین افتتاح ها و بازدید های آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی

مردی از این جهان چشم فرو بست که در چهره او شصت سال مبارزه با استبداد و استعمار،مجاهدتی کم نظیر برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ، تلاشی خستگی ناپذیر برای استواری نظام جمهوری اسلامی و کوششی مداوم برای بحران و آبادی کشور هویدا بود. در همین راستا به گوشه ای از بازدید ها وافتتاح های اخیر ایشان به عنوان هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نگاهی انداختیم.

به گزارش ایسکانیوز، گوشه ای از فعالیت های آیت الله هاشمی رفسنجانی را در متن زیر می خوانیم:

افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی

4 فروردین 1395

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی 4 فروردین ماه سال 1395 ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش را افتتاح کردند.

افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و مجموعه ورزشی واحد قزوین توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی

جمعه 24 اردیبهشت 1395

آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر خود به استان قزوین مجتمع آزمایشگاهی(3) و مجتمع ورزشی نشاط واحد قزوین را افتتاح کرد.

جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد

پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر میرزاده، چهارمین جشنواره فرهیختگان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح کرد.

افتتاح درمانگاه ابوحامد کرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

23 تیر 1395

درمانگاه ابوحامد کرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز به متراژ 350 متر و با اعتبار 7 میلیارد ریال توسط آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین کلنگ طرح سرمایه گذاری CHP به دست آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده بر زمین زده شد، این طرح یک نیروگاه تولید برق 6 مگاواتی است که با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد تومان به مرحله اجرا خواهد رسید.

افتتاح و رونمایی پروژه‌های عمرانی واحدهای کرمان دانشگاه آزاد

۲۶ تیر ۱۳۹۵

آیت الله هاشمی رفسنجانی،در جریان سفر به استان کرمان مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی و مجتمع ورزشی واحد سیرجان، خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بهرمان، پردیس مفاخر فرهنگی و درمانگاه ابوحامد کرمانی دانشگاه آزاد واحد کرمان را افتتاح و از تندیس دکتر باستانی پاریزی و یادمان شهدای گمنام واحد سیرجان رونمایی کردند.

افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهرمان

26 تیر 1395

در ادامه سفر به استان کرمان رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهرمان بازدید کرده و در جریان اداره این واحد قرار گرفتند و آیت الله هاشمی رفسنجانی خوابگاه دانشجویی واحد بهرمان که توسط یک خیر ساخته شده و دارای 20 اتاق و 3 طبقه است را افتتاح کرد.

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده از واحد رفسنجان

26 تیر 1395

آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه دکتر میرزاده، از واحد رفسنجان نیز بازدید کرده و در جریان ساخت دو پروژه عمرانی در این واحد قرار گرفتند.پروژه در حال ساخت واحد رفسنجان یک ساختمان کتابخانه به متراژ 2هزار و 600 مترمربع و ساختمان مسجد با هزار متر زیربنا است.

ساختمان کتابخانه واحد رفسنجان با پیشرفت 90درصد و ساختمان مسجد با پیشرفت 50درصد در حال ساخت است.کلنگ احداث این دو پروژه دو سال قبل توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی بر زمین زده شد.

پژوهشگاه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی واحد تهران شمال افتتاح شد

یکشنبه 11 مهر 1395

پژوهشگاه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های عمرانی واحد دماوند با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی

8 شهریور 1395

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، هشتم شهریور ماه بیش از 15هزار مترمربع از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که شامل سه پروژه ساختمان اداری، مجموعه فرهنگی ـ ورزشی و ساختمان آموزشی بود را افتتاح کرد.

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از جزیره خارک

1 دی 1395

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از مجتمع نفتی فلات قاره (درود 3)،پتروشیمی خارک و سکوی صادراتی نفتی (اسکله T) بازدید کرد.

200/202

کد خبر: 720475

وب گردی

وب گردی