پیام تسلیت رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران در پیامی، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران صدیق امام و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز ،در این پیام، سیده فاطمه مقیمی ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه ای دردناک عنوان کرد و این ضایعه را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مردم فهیم ایران اسلامی و بیت شریف ایشان تسلیت گفت .

متن پیام سیده فاطمه مقیمی رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران به شرح زیر است.

"انا لله و انا الیه راجعون"

ارتحال یار دیرین امام (ره) و رهبری معظم انقلاب ، عالم جلیل القدر و سیاستمدار برجسته عصر حاضر ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب اندوه فراوان گردید.
بی شک نقش اساسی این مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم ستم شاهی، شکل گیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم الشان و همچنین خدمات ارزشمند ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه ها و مسئولیت های گوناگون سیاسی، هیچگاه از ستور ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و خاطره مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد .
آیت الله هاشمی رفسنجانی ستون انقلاب و کشور ، موجب اعتلای ایران و اسلام، حفظ وحدت، اقتدار نظام و رهبری بود همواره یاد و نام او بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.
این مبارز خستگی ناپذیر، عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد و نقش بی بدیلی در به ثمرنشستن انقلاب و پویایی آن در عرصه ها و مقاطع گوناگون داشت.
این ضایعه دردناک را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران به ویژه همسر فداکار، فرزندان محترم و بستگان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مبارز و مجاهد دیندار ، علو درجات را آرزومندم.

سیده فاطمه مقیمی - رییس کانون ملی زنان بازرگان ایران

402/101

کد خبر: 720498

وب گردی

وب گردی