نامه تراویسا به آقای رئیس؛ چک‌های ارومیه اعتبار ندارد!

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون از بی‌اعتبار بودن چک‌های مسئولان تیمش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، یوبومیر تراویسا و دراگان تراویسا و آندره پوزی، سرمربی، پاسور و مربی تیم والیبال ارومیه حدود 3 هفته پیش ایران را به مقصد ایتالیا ترک کردند تا شوک بزرگی به این تیم وارد شود. گفته می‌شود آنها به دلیل عدم تعهد باشگاه به وعده‌هایش تصمیم به این کار گرفتند و حالا هیچ خبری از آنها نیست.

گفته شده که آنها برای کریسمس و گذراندن تعطیلات به ایتالیا رفته‌اند و حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه چه خواهد بود و تا چه زمانی عباس برقی به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

در این بین تراویسا که ارومیه را ترک کرده است نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ارسال کرده که در آن نامه به شدت از مسئولان ارومیه گلایه کرده است. وی در نامه خود اعلام کرده که چک‌هایی که مسئولان باشگاه ارومیه به وی داده‌اند اعتبار ندارد.

تراویسا این موضوع و شکایت را به فدراسیون جهانی هم اعلام کرده است که در این صورت والیبال ایران با چالش جدیدی روبرو خواهد شد. اگر بدهی‌های تراویسا پرداخت نشود امکان دارد که والیبال ایران در آینده و با ورود فدراسیون جهانی به این موضوع در نقل و انتقالات بین‌المللی و... با مشکل روبرو شود. این در حالی است که این روزها فدراسیون والیبال ایران به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان است و حتی گفته می‌شود این موضوع می‌تواند پروسه انتخاب سرمربی را هم با مشکلاتی مواجه کند.

به هر حال باید دید که مسئولان ارومیه و آقایانی که در آغاز هر فصل در صف اول مدعیان قرار دارند و با جار و جنجال خود را به هر قیمتی به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل می‌کنند چه اقدامی خواهند کرد؟ آقایان با سمت‌های سیاسی که همیشه درمورد والیبال شهر خود اظهار نظر می‌کنند و شهرشان را مهد والیبال ایران می‌دانند چه زمانی قرار است به خود بیایند و این بدهی‌ها را تسویه کنند؟ همه امیدوارند که این آقایان حالا که باید حضور داشته باشند و کاری بکنند زودتر دست به کار شوند تا به وجه بین‌المللی والیبال ایران که این سال‌ها بسیار هم درخشان شده، آسیبی نرسد.

604/601

کد خبر: 720594

وب گردی

وب گردی