پیام تسلیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان

انور ضیائی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به شرح زیر است:

«انالله واناالیه الراجعون

خبر درگذشت جانسوز عالم مجاهد و مجاهد نستوه ، یار دیرین و همراه صدیق حضرت امام(ره) ، رفیق شفیق ،همدل و همراه مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مردم شریف ایران اسلامی را به سوگ نشاند . ایشان علاوه بر نقش آفرینی و تلاش مؤثر در مسیر شکل گیری و تثبیت انقلاب اسلامی ، در بالندگی ،توسعه و تعالی ایران اسلامی در عرصه های مختلف ، منشا خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

آن فقید سعید از چهره‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی بود و در بیش از نیم قرن مبارزه و مجاهدت، وحدت‌بخش نیروهای انقلابی بود و با حضور در عرصه‌های گوناگون همواره در راه خدمت به مردم از هیچ سعی و کوششی دریغ نکردند. شخصیت بارز علمی و اخلاقی این عالم وارسته قبل از پیروزی انقلاب درمبارزه علیه نظام سلطه ستم‌شاهی و پس از پیروزی انقلاب در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برهمگان آشکار است.

او با اتخاذ مواضع صریح و روشن از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع نمود و تا آخرین لحظات زندگی پرثمر خود همواره در خدمت به مردم ،نظام و رهبری در سنگرهای گوناگون پر تلاش و موثر ظاهر شد.

اینجانب به نوبه خود این ضایعه دردناک و تأسف بار را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه خدمت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی جناب اقای دکتر میرزاده و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح بزرگ آن مرحوم طلب آمرزش و غفران و برای بیت مکرم وی صبر مسئلت می نمایم»

200/202

کد خبر: 720667

وب گردی

وب گردی