تابش: آیت الله هاشمی درد مردم را حس می‌کرد و زمانه را می‌فهمید

تابش در خصوص شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: آیت الله هاشمی رفسنجانی مردی برخاسته از بین توده های مردم بود و دردشان را حس می کرد و به مقتضیات زمانه آشنا بود؛ اهل سیاست ورزی با تدبیر، اخلاقی و یک مدیر بود.

محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در توصیف شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردی بود برخاسته از بین توده های مردم بود و دردشان را حس می کرد و به مقتضیات زمان آشنا بود. اهل سیاست ورزی با تدبیر، اخلاقی و یک مدیر بود.


وی درباره نقش یار امام در بیش از نیم قرن گذشته بیان داشت: در همه فراز و فرودهایی که در انقلاب اسلامی رخ داد حضور موثری داشتند. در برافراختن انقلاب اسلامی و در مقابل دوران گذراندن توطئه و ترفندهایی که بر علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت حضور داشتند. در کل شخصیتی بود که در بطن جامعه حضور بسیار فعالی داشت.


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز ارزنده و والا مقام انقلاب اسلامی، افکار و عقایدش، آرمانهای و خواسته هایش با آزادی قدس شریف پیوند خورده بود. او در این راه مبارزه کرد و برای حمایت از فلسطینان کمک‌های بسیاری را جلب کرد. وی بر فلسطینیان، به ویژه در سطح جهان اسلام، سطح جهان تشییع و کشور عزیزمان ایران اثرگذار بود.

گفت و گو از مجتبی اسماعیلی

303/300

کد خبر: 720688

وب گردی

وب گردی