پیام تسلیت مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم، ثلم فی الاسلام ثلمهْ لا یسدها شیء

عروج ملکوتی و غمبار عالم ربانی، فقیه صمدانی، مفسر قرآن، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر، مصلح و منذر امت، حضرت آیه الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجی از غم و اندوه و فراق را در سینه ملت بزرگ و مومن ایران و آزادی‌خواهان و مصلحان جهان برانگیخت.

هاشمی مرد دوران سخت، جان‌نثار امامِ انقلاب و انقلابِ امام، یار صدیق رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و مرد تلاش و فرمانده شجاع سال‌های دفاع مقدس، چهره درخشان و تابناک اسلام و انقلاب و ایران، مرد پذیرفتن مسئولیت‌های خطیر و صاحب اراده و قدرت والا در تصمیم‌گیری‌های تاریخ‌ساز، مرد عرصه‌های عشق‌ورزی به خاندان پیامبر اعظم(ص)، و قامت استوار و مستحکم و صبور در ارائه گفتمان حریت و انصاف، از میان ما خاکیان رخت بر بست، تا به جمع اولیاء پیوسته و در مقام قرب الهی، مأوی گزیند.

هنر فراخوانی به وحدت و برادری و همدلی و گذشت در راه اهداف آسمانی انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته این عالم و سیاستمدار متقی بود.

این ضایعه جبران‌ناپذیر را به ساحت مقدس قطب عالم امکان، حضرت بقیهْ الله الاعظم، مقام معظم رهبری (مدظله) و ملت شریف و قدرشناس ایران، خاندان معظم ایشان تسلیت و تعزیت گفته، برای آن روح بلند و سترگ و آسمانی، علو درجات را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌کنیم.

این حدیث نفس ما در مرکزی است که با تدبیر و همت این عالم بصیر و برای اندیشیدن به فردای بهتر مردم این سرزمین شکل گرفت.
(الموت صعب، انما المفارقه الأحباب والله اصعب)

مرکز تحقیقات استراتژیک
مجمع تشخیص مصلحت نظام»

302/300

کد خبر: 720689

وب گردی

وب گردی