اعتراض منصوریان به بازیکنان/هرطورشما بخواهید نمی شود!

برخی بازیکنان استقلال از وضعیت خود در این تیم رضایت ندارند و برای جدایی از این تیم پافشاری دارند.

به گزارش ایسکانیوز،کادر فنی استقلال پیش از این اعلام کردند برای جدایی بازیکنان ناراضی و آن نفراتی که به آنها بازی نمی رسد مشکلی ندارند و هر کسی که تا راضی است می تواند از تیم جدا شده و به جایی برود که راحت است اما در حال حاضر وضعیت تغییر کرده و منصوریان به دلیل اوضاع نامناسب استقلال در نقل و انتقالات اوضاع را تغییر داده و تمام قول و قرارها را برهم زده است.

گفتنی است مربی استقلال در حال حاضر اجازه جدایی به بازیکنان را نمی دهد و در انتظار مشخص شدن بازیکنان جدید تیم است که قرار شده جذب شوند و استقلال را برای نیم فصل دوم همراهی کنند.

شایان ذکر است مجیدی جز نفراتی است که قصد جدایی دارد و مدعی است که در استقلال به وی بازی نمی رسد و اگر بماند یک نیم فصل را از دست می دهد اما مربی تیم مخالف است و از وی خواسته تا صبر کند.

اما از طرفی نیز به این بازیکن به صورت جدی اعلام شده که برای بازی کردن در استقلال برنامه ریزی نکند زیرا به وی بازی نمی رسد.

این در حالی است که بازیکنان مازاد استقلال برای جدایی از تیم به زمان نیاز دارند تا با تیم خود توافق کنند اما منصوریان این فرصت را از این نفرات گرفته و تنها به فکر استقلال است.

605

کد خبر: 720696

وب گردی

وب گردی