تبریک سرمربی تیم ملی ایران به بهترین های فیفا

سرمربی تیم ملی کشورمان در صفحه مجازی خود پیامی برای بهترین های فیفا منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم اهدای جوایز بهترین های فوتبال 2016 در زوریخ سوئیس برگزار شد و بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف معرفی شدند.

نتایج انتخاب بهترین‌های سال 2016 فوتبال دنیا مشخص شد و بر این اساس تیم منتخب سال 2016: نویر، آلوز، راموس، پیکه، مارسلو، مودریچ، کروس، اینیستا، مسی، سوارز و رونالدو به عنوان 11 نفر تیم منتخب سال 2016 انتخاب شدند و هر یک جایزه مخصوصی از هیده‌توشی ناکاتا، ستاره سابق فوتبال ژاپن و آسیا دریافت کردند.

جایزه هواداران سال 2016: نماینده هواداران دورتموند و لیورپول این جایزه را کسب کردند. جایزه جوانمردانه سال 2016: این جایزه به اتلتیکوناسیونال کلمبیا رسید و خوان کارلوس دلاکوئستا به نمایندگی از این تیم جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد. دلیل اهدای این جایزه، انصراف تیم کلمبیایی از انجام بازی فینال جام سود آمریکانا مقابل چاپه‌کوئنسه و تقدیم جام به تیم قربانی شده در تراژدی سقوط هواپیما بود.

جایزه بهترین سرمربی مرد سال 2016: کلودیو رانیری سرمربی تیم لسترسیتی به عنوان برترین مربی سال 2016 انتخاب شد. او توانست لستر را به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند. جایزه بهترین سرمربی زن سال 2016: این جایزه به سیلویا نید سرمربی پیشین تیم ملی آلمان رسید. جایزه پوشکاش سال 2016: زیباترین گل سال که به جایزه پوشکاش معروف است به یک آسیایی رسید. موهد فایز سوبری این گل را در لیگ مالزی به ثمر رساند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان در صفحه مجازی خود به بهترین های فیفا تبریک گفت.

602/101

کد خبر: 720793

وب گردی

وب گردی