آیت‌الله هاشمی همواره به خاطر انقلاب و نظام ایستادگی کرد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت:‌ با اینکه دانشگاه آزاد پدر خود را از دست داده اما برای خشنودی روح ایشان دانشگاه آزاد به توسعه کشور خواهد پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام طاها هاشمی در حاشیه مراسم درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در حسینه جماران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی در کنار امام (ره) و انقلابیون دیگر همواره برای این نظام و انقلاب اش تلاش کردند.

وی در ارتباط با وضعیت دانشگاه آزاد بدون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت:‌به نظر من دانشگاه آزاد اسلامی پدر معنوی خود را از دست داده است.وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی الان مانند کسی است که پدر ندارد و یتیم است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزادهمچنین افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا جایی که توانستند برای این مملکت تلاش کردند. ایشان بسیار به توسعه علمی کشور علاقه داشتند و از این رو دانشگاه آزاد را بسیار نیز دوست داشتند. شما وضعیت تمام تحصیل کرده‌های دانشگاه آزاد را بدون این دانشگاه تصور کنید. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تاسیس دانشگاه آزاد خدمت زیادی به این کشور کردند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: تمام سمت هایی که ایشان بر عهده گرفتند سمت هایی تاریخ ساز بود و ایشان نقشی ایفا کردند که همواره اثرخیرش باقی می ماند.ما مطمئن هستیم که دانشگاه آزاد می‌تواند راه ایشان را ادامه دهد و برای نظام، سرافرازی به دست آورد. قطعا روح ایشان هم با پیشرفت های دانشگاه آزاد خشنود خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد در پایان گفت:‌ بعضی ها طی این سالها تلاش کردند تا شخصیت های سیاسی را از یکدیگر دور کنند. با اینکه بعد از رحلت امام (ره) و به ویژه این اواخر ایشان انتقاداتی داشته و جفاهایی هم به ایشان شده است اما همواره به خاطر نظام و انقلاب سکوت کردند.

201

منبع: ایسنا

کد خبر: 720820

وب گردی

وب گردی