آخرین خاطره سخنگوی دولت از آیت‌الله هاشمی

سخنگوی هیات دولت گفت: امروز ما شاهد یک مراسم ملی هستیم و این مراسم نشان می‌دهد هر فردی که به این کشور و مردم خدمت کند؛ مردم قدر‌شناس و باوفا؛ ارزش وی را می‌دانند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی با اشاره به استقبال گسترده مردم از این مراسم گفت: امروز ما شاهد یک مراسم ملی هستیم و این مراسم نشان می‌دهد هر فردی که به این کشور و مردم خدمت کند؛ مردم قدر‌شناس و باوفا؛ ارزش وی را می‌دانند.

وی افزود: امروز ما شاهد یک انسجام ملی هستیم و توصیه‌ای که آیت‌الله هاشمی به مردم همیشه داشت؛ حفظ این انسجام ملی بود. با عنایت به اینکه رهبری نظام یکی از شاخص‌های جدی و مهم برای حفظ این انسجام است.

نوبخت با اشاره به آخرین دیدار و خاطره‌ای که از آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی داشت، بیان کرد: آخرین دیدار من با ایشان روز شنبه بود. روز شنبه من خدمت ایشان رسیده بودم برای بررسی مصوبات مجلس پیرامون برنامه ششم. در آن روز من به عنوان عضو کمیسیون نظارت خدمت ایشان رسیدم.

وی ادامه داد: درباره برنامه ششم مطلبی در جلسه مطرح شد. من از ایشان تقاضا کردم که اگر امکان دارد اجازه بدهند من نیز نظر خود را بگویم. ایشان به شوخی و طنز گفتند: ما شما را اصلاً با این هدف دعوت کرده‌ایم و من این جلسه را برگزار کردم که فقط تو را ببینم.

سخنگوی دولت گفت: رابطه عاطفی و صمیمانه‌ای بین ما برقرار بود و ایشان خیلی خوب تشخیص می‌داد که چه مصوباتی برای آینده توسعه کشور مناسب است و امکان دارد کدام مصوبات برای توسعه کشور لازم باشد. ایشان تحلیل بسیار خوبی داشت و از کیاست بالایی برخوردار بود.

نوبخت در پایان گفت: امروز دولت و مردم یک پشتیبان، مدیر فهیم و صبور را از دست دادند و مقام معظم رهبری نیز یک دوست و یار باوفا را از دست دادند.

300/300

کد خبر: 720836

وب گردی

وب گردی