وزیرارتباطات:فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار دردناک است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و فقدان ایشان برای ما بسیار دردناک خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی روز سه شنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران اظهار داشت: با رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از تکیه گاه های خود را از دست دادیم.
وی یادآور شد: ایشان در تمام مراحل قبل و بعد انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها حضوری فعال داشت و یکی از لنگرگاه های انقلاب به حساب می آمد.
واعظی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان اظهار داشت: ایشان در وحدت و انسجام ملی بسیار اثرگذار بودند و متاسفانه اکنون در بین ما نیستند.
آیین تشییع و وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی از صبح امروز در دانشگاه تهران آغاز شده و قرار است رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر ایشان نماز میت اقامه کند.
آیین وداع با پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز روز گذشته در حسینیه جماران برگزار شد که بسیاری از مردم و مقامات عالی رتبه کشور در این مراسم شرکت کردند.
قرار است حضرت آیت‌ الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز اقامه کنند.
پیکر مطهر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از اقامه نماز از دانشگاه تهران به سمت حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشییع و در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) به خاک سپرده می شود.
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه - ٢٢ دی ماه ٩٥- از ساعت 9:30 تا 12در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

منبع: ایرنا

101/401

کد خبر: 720847

وب گردی

وب گردی