مقیمی: آیت الله هاشمی سنگ صبور انقلاب بود

قائم مقام وزیر کشور، آیت الله هاشمی رفسنجانی را سنگ صبور انقلاب توصیف کرد و گفت: این فقدان برای جمهوری اسلامی یک ضایعه جبران ناپذیر است چرا که ایشان نقش مهمی در پیروزی و تداوم انقلاب داشت.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین مقیمی افزود: آیت الله هاشمی سنگ صبور انقلاب بود و همانطور که در پیام رهبر معظم انقلاب هم آمده است، جمهوری اسلامی سرمایه بزرگی را از دست داد.

وی ادامه داد: جامعه ما جامعه ای است که شاگردان امام(ره) در آن زیاد هستند و با تلاش و فعالیت هایی که انجام خواهند داد بتوانند جای ایشان را که اگر چه نمی شود ولی پر کنند.
قائم مقام وزیر کشور درباره شرایط سیاسی کشور بعد از آیت الله هاشمی هم گفت: شرایط سیاسی کشور به دلیل این که هم نظام ما شکل گرفته و هم رهبر معظم انقلاب اداره کشور را برعهده دارند و تدابیرشان بسیار تعیین کننده است، راه خودش را ادامه می دهد.
مقیمی افزود: به هر صورت نبود هاشمی احساس می شود. بنابراین همه باید تلاش کنیم این کمبود را با کار و فعالیت بیشتر جبران کنیم.
وی درباره انتخابات سال 96 هم گفت: مردم همان طوری که در این صحنه و همه صحنه های انقلاب هستند در انتخابات هم خواهند بود.
وی در گفت و گو با ایرنا، گفت: انتخابات امروز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حضور مردم هم در سطح داخلی و هم در سطح بین المللی بسیار تعیین کننده است چرا که دشمنان جمهوری اسلامی همیشه تلاش کردند که حضور گسترده مردم را پای صندوق کم رنگ کنند اما مردم ما روز موعود یعنی 29 اردیبهشت پای صندوق های رای می آیند و تکلیف خودشان را به خوبی انجام می دهند.

302/300

کد خبر: 721054

وب گردی

وب گردی