پیکان- گسترش فولاد؛ دو تیم روی خط پیروزی 

دو تیم پیکان و گسترش فولاد تبریز فردا (23 دی ماه) از ساعت 15:00 در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتیم.

به گزارش ایسکانیوز، پیکان و گسترش هر دو دور رفت را به بهترین شکل ممکن به پایان رساندند. پیکان با سه برد پیاپی با قرار گرفتن در رده چهارم به کار خود پایان داد که یک رتبه فوق العاده برای این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده محسوب می شود.

گسترش هم پس از شروع ضعیفش در هفته های پایانی سروسامان گرفت. شاگردان فراز کمالوند در پنج بازی آخر خود ۱۱ امتیاز به دست آوردند که نتیجه تحسین برانگیزی است.

هر دو تیم می خواهند در نیم فصل دوم در رده های بالای جدول قرار بگیرند. دو تیم یک آمار جالب هم دارند پیکان در خانه نباخته و گسترش در خارج از خانه.

گسترش در نقل و انتقالات نیم فصل تغییراتی داشت؛ محمد اوسانی، محمد نصرتی و محمدرضا خرسندنیا به تیم اضافه شدند و محسن حمیدی و محمدرضا خلعتبری تیم را ترک کردند. مجید جلالی اما چندان تغییراتی در پیکان بوجود نیاورد.

این بازی تقابل بهترین مهاجمان خارجی لیگ برتر؛ لوسیانو پریرا و گادوین منشا است.

پیکان با سه پیروزی متوالی به رده چهارم جدول رسید و شاگردان جلالی در این هفته شانس صعود به رده سوم جدول را هم دارند. گادوین منشا مهاجم خارجی پیکان در نیم فصل اول خوش درخشید. گسترش فولاد هم دو برد متوالی داشته باید دید در این مسابقه نوار بردهای کدام تیم قطع می‌شود.گسترش در صورت پیروزی شانس رسیدن به پله پنجم جدول لیگ را هم دارد. نبرد دو تیم در دیدار رفت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

** نگاهی به شرایط دو تیم در جدول:

** بازیکنان برتر:

امیر حسین صادقی با امتیاز 2.75 از تیم پیکان

مگنو باتیستا داسیلوا با امتیاز 2.79 از تیم گسترش فولاد

** بهترین گلزنان:

پیکان: گادوین منشا 6 گل / مرتضی آقاخان 5 گل

گسترش فولاد: لوسیانو پریرا 7 گل

داوران: وحید کاظمی – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر – کوپال ناظمی / ناظر: محمدعلی فروغی

** محرومان دو تیم:

پیکان: ماهان رحمانی

گسترش فولاد: --------

** بازی رفت: گسترش صفر- پیکان صفر

** نکات کلیدی:

پیکان در بازی های خانگی شکست نخورده است.

گسترش فولاد در بازی های خارج از خانه مغلوب نشده است.

** ترکیب احتمالی دو تیم:

پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاراپیتان، پیمان رنجبری ، صادق بارانی، سیامک نعمتی ، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، گادوین منشا / سرمربی: مجید جلالی

گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، بابک حاتمی، سیدمحسن حسینی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، علیرضا نقی زاده، داریوش شجاعیان، امین درویشی، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا / سرمربی: فراز کمالوند

602/101

کد خبر: 721108

وب گردی

وب گردی