60 درصد آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ باید حساب توییترش را حذف کند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد بیشتر آمریکایی‌ها با فعالیت‌های ترامپ در حساب شخصی توییترش مخالفند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسپوتنیک، نتایج یک نظرسنجی جدید که بوسیله "دانشگاه کوینیپیاک" در ایالت کانتیکت آمریکا انجام شد، نشان داد 64 درصد از شرکت کنندگان معتقدند دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور باید حساب کاربری خود در توییتر را غیرفعال کند.

تنها 32 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند وی باید به فعالیت خود در حساب توییتر شخصی‌اش ادامه دهد. بیشترین پاسخ منفی (حدود 70 درصد) از جانب شرکت کنندگانی با محدوده سنی 18 تا 34 سال ارائه شده بود.

دونالد ترامپ در طول رقابتهای انتخاباتی از حساب توییتر خود برای انتقاد از رقبای انتخاباتی و ارسال پیام‌های جنجالی استفاده کرد و پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر آمریکا نیز همچنان به فعالیت در این شبکه ادامه داده است. وی حتی برای اظهارنظر در خصوص مسائلی از جمله روابط آمریکا با چین و روسیه از حساب توییتر خود استفاده می کند.

مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب آمریکا 20 ژانویه سال جاری میلادی (1 بهمن) در واشنگتن برگزار می شود. زمانی که دونالد ترامپ قدرت را در اختیار بگیرد، کنترل حسابهای توییتر @potus و @whitehouse که در اختیار دولت باراک اوباما بود را نیز در دست می گیرد.

این نظرسنجی از طریق تلفن و با مشارکت 899 شرکت کننده آمریکایی بین 5 تا 9 ژانویه سال جاری میلادی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

308/300

کد خبر: 721155

وب گردی

وب گردی