نظرات آیت الله هاشمی در راستای بهبود و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار موثر واقع شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت:طی 34 سالی که از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد،نظرات و بیانات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همواره راهگشا بوده و در راستای بهبود و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار موثر واقع شده است.

دکتر سید حسن سید ترابی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:آیت الله هاشمی از یاران قدیمی و دیرین حضرت امام خمینی (ره) بودند و نهضت انقلاب اسلامی را ماقبل از پیروزی آن در کنار حضرت امام و یاران دیگر از جمله شهید بهشتی،شهید مطهری و شهید باهنر آغاز کردند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره بعد از انقلاب اسلامی ایران از جمله افرادی بودند که مسئولیت های مختلفی را بر عهده داشتند .همچنین در دوره 8 سال دفاع مقدس امام خمینی(ره) وظیفه سنگینی را به ایشان سپرده شد و آیت الله هاشمی با کفایت ، تدبیر و اعتدال این مسئولیت را به سرانجام رساندند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش افزود: پس از رحلت امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری از جمله افرادی بودند که آیت الله هاشمی را به عنوان یار ، رفیق و همکار صدیق خود محسوب می کردند.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی متین، باوقار، دوراندیش و قابل اعتماد بودند و در زمان های مختلف بسیاری از احزاب سیاسی و مذهبی از وجود ایشان بهره مند می شدند و همواره نصایح و رهنمودهای آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مردم و کشور رهگشا بود.

دکتر سید ترابی با اشاره به خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایشان عضو هیات موسس و از اولین افرادی بودند که پیشنهاد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را ارائه کردند و با پشتیبانی و حمایت حضرت امام خمینی (ره) این دانشگاه به ثمر رسید و در طول این چند سالی که از عمر دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد، شاهد توسعه بسیار مناسب و دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه پژوهشی و آموزشی بوده ایم.

وی تاکید کرد: طی 34 سالی که از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد،نظرات و بیانات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همواره راهگشا بوده و در راستای بهبود و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار موثر واقع شده است.

701/700

کد خبر: 721192

وب گردی

وب گردی