جلالی: مجموعه پیکان هدف های بزرگی دارد

سرمربی پیکان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که عملکردی شایسته و درخور پیکان باشد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: ما پس از پایان نیم فصل اول شناخت خوبی پیدا کردیم. مجموعه پیکان هدف های بزرگی دارد. همه ما یک اتفاق نظر داریم که در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول باشیم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را می کنیم که عملکردی شایسته و درخور پیکان باشد.

وی در ادامه افزود: در تعطیلات نیم فصل تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و فقط دو روز تعطیل بودیم. خودمان را مهیا می کنیم تا بتوانیم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم. تنها مهدی شیری مصدوم است و ماهان رحمانی هم به دلیل محرومیت نمی تواند به میدان برود. امیدوارم مقابل گسترش فولاد نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی پیکان اذعان داشت: لیست ما هنوز جای خالی دارد. یک دفاع خارجی را در نیم فصل آزاد کردیم و آرش برهانی هم جدا شد. حسین زاده هم جدا شد. قرار است طی روزهای اتی یک بازیکن به جمع ما اضافه شود. به دنبال بازیکنان خوبی هستیم. می خواهیم تا آنجا که بشود نفرات جدید و با کیفیت اضافه کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: قبلا هم گفتیم هدف ما در این فصل این است که در لیگ برتر بمانیم و به ثبات برسیم. اگر تا هفته بیستم به 35 امتیاز برسیم می توانیم به اهداف دیگر فکر کنیم.

وی درباره جدایی آرش برهانی گفت: در بازی دوم آسیب دید. در مقابل گسترش جزو 18 بازیکن اصلی بود. اضافه وزن داشت و تلاتش کرد و اضافه ها را کم کرد. حدود یک ماه و نیم بیرون بود. قوای جسمانی آرش تحلیل رفت و مجموعه این عوامل باعث شد تا در تیم ما نماند. او اراده خوبی دارد و به فوتبال برمی گردد. خودش خواست که به جایی برود که بازی کند. گفت اگر پیشنهاد داشتم از پیکان جدا شوم. یکی دو روز است که با او تماس می گیرم که ببینم با چه تیمی توافق کرده است موفق نمی شوم با او ارتباط بگیرم.

سرمربی پیکان کانون مربیان 14 سال پیش تشکیل شد. انتخابات از لحاظ تشکیلاتی کار جلو رفت ولی به طور حتم چون من درگیر کار بودم نمی توانستم در آنجا حضور داشته باشم. به آنها گفتم نمی توانم بمانم. از لحاظ من همین که کانون مربیان وجود دارد خوب است. جناب اقای ذو الفقار نسب سمت گرفته اند. بزررگانی مثل فرکی، یاوری و ابراهیم زاده پست گرفته اند. مربیان خوبی در آنجا حضور دارند.

فضای کشور ما به هر دلیلی خبرسازی و جنجال را دوست دارد. اگر با این موضوعات منطقی برخورد شود این مسائل ختم به خیر می شود. همه ما باید کمک کنیم این فضا درست شود و این مناقشات به نفع فوتبال نیست. شاید بعضی ها ترغیب بشوند. به نظرم بهتر است باید خودشان قضایا را حل و فصل کنند. مربیان باید ورود کنند و ماجرای برانکو و کی روش را حل کنند چرا که این دو تیم ضرر می کنند.

602/101

کد خبر: 721194

وب گردی

وب گردی