برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار و رییس هیات موسس و هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی بنیانگذار و رییس هیات موسس و هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی در بروجن برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، بنیانگذار و رییس هیات موسس و هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن و ستاد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در بروجن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد ، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف جامعه برگزار شد یاد و خاطر ایشان گرامی داشته شد.

دکتر احمد بهرامی در ابتدای این مراسم با قرائت پیامی ضایعه اسفناک رحلت بنیانگذار و رییس هیات موسس و هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را محضر مقام معظم رهبری، بیت آن مرحوم و مردم انقلابی و دغدار ایران خصوصا خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت گفت.

دکتر عبداله قاسمی رییس هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دکتر محمد خسروی رییس دبیرخانه هیات امناء استان با حضور در این مراسم با قرائت فاتحه برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات کردند.

200

کد خبر: 721210

وب گردی

وب گردی