حجت الااسلام طه هاشمی: رحلت رئیس جمهور دوران سازندگی ضایعه ای جبران ناپذیر است

حجت الاسلام دکتر طه هاشمی، گفت: مردم انقلاب را دوست دارند و مهم آن است که در مراسم تشییع پیکر آیت الله رفسنجانی تفکرات مختلف، همه آمدند تا نشان دهند که آیت الله هاشمی را به عنوان محور وحدت می ستایند و پاس می دارند و واقعا باید همه آنهایی که به نوعی گاهی به ایشان جفا کردند و الان متوجه اشتباهشان شده اند برگردند و تجدید نظر کنند. ضمن اینکه شخصیت های دیگری هم داریم که مورد بی مهری قرار گرفته اند.

حجت الاسلام طه هاشمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، به ایسکانیوز، گفت: فقدان آیت الله هاشمی در حقیقت ضایعه ای است که همه ارکان و ابعاد مختلف نظام را تحت تاثیر قرار می دهد. البته خداوند عالم حامی این نظام و انقلاب است و طبیعی است که حتی با وجود رحلت شخصیت بزرگی مانند امام (ره) انقلاب به حرکت خود ادامه داد.

وی افزود: اما به هر حال رحلت رئیس جمهور دوران سازندگی ضایعه ای جبران ناپذیر است زیرا آیت الله هاشمی ابعاد مختلفی داشت، شخصیت بزرگ و اسطوره صبر و مقاومت بود. آیت الله هاشمی نگاه آینده نگر و توسعه گرایی داشت و همواره به فکر این بود که مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اقدامات بزرگی که این شخصیت انقلابی درسمت های مختلف قبل و پس از شکل گیری انقلاب داشتند شایسته تقدیر است، مقاومت های ایشان زیر شکنجه ها و نهایتا پیروزی انقلاب اسلامی واقعا بی بدیل است.
حجت الاسلام طه هاشمی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از نزدیکترین یاران امام بود و این نشان می دهد که ایشان شخصیتی است که رفتنش جبران ناپذیر است.
وی درباره حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: حقیقتا درسی که روز گذشته مردم با حضور خود در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی دادند نشان دهنده آن است که تا چه اندازه به خدمت گذارانشان علاقه دارند و با آن تجلیل باشکوه نشان دادند که مردم از خدمتگذارانشان حمایت می کنند.

وی افزود: مردم انقلاب را دوست دارند و مهم آن است که در مراسم روز گذشته تفکرات مختلف، همه آمدند تا نشان دهند که آیت الله هاشمی را به عنوان محور وحدت می ستایند و پاس می دارند و واقعا باید همه آنهایی که به نوعی گاهی جفا کردند و الان متوجه اشتباهشان شدند برگردند و تجدید نظر کنند. ضمن اینکه شخصیت های دیگری هم داریم که مورد بی مهری قرار گرفته اند.
501500

کد خبر: 721284

وب گردی

وب گردی