نفوذ حماس در سیستم گوشی های هوشمند نظامیان وافسران ارتش اسرائیل

هکرهای حماس با ایجاد سیستمی همخوان با سیستم اندروید ، موفق شدند به محتویات گوشی های هوشمند نظامیان اسرائیلی دست یابند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف ،یک افسر عالی رتبه در سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، جنبش حماس در فلسطین موفق شد با نفوذ به سیستم گوشی های هوشمند نظامیان و افسران ارتش اسرائیل از آنان جاسوسی کند.

این افسر عالی رتبه توضیح داد، جنبش حماس با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک ، تصاویری از دختران زیبا رو را در این صفحه گرد آوری کرد و در ادامه با جذب نظامیان اسرائیلی به این صفحه با آنان ساعت ها به گفتگو نشست ضمن اینکه نظامیان زیادی با ذخیره کردن این صفحه از فیسبوک در گوشی های هوشمند خود زمینه را برای نفوذ اعضای حماس به گوشیهایشان فراهم کردند تا از این طریق نیز این جنبش به اطلاعات مهمی دست یابد.

این افسر بدون آنکه توضیح دهد با چه شواهدی چنین اقدامی را به جنبش حماس نسبت داده است، توضیح داد: ضررهای ناشی از هک شدن گوشی های هوشمند نظامیان چندان قابل توجه نبوده است اما چنین تهدیداتی برای امنیت اسرائیل بسیار جدی است.

وی افزود: هکرهای حماس با ایجاد سیستمی همخوان با سیستم اندروید که نام apkpk را بر آن نهاد، موفق شدند به محتویات گوشی های هوشمند نظامیان اسرائیلی دست یابند، این جنبش نشان داده است زبان جوانان عصر را می فهمد در نتیجه ویروس هایی را ایجاد کرد که کارشان را برای نفوذ در گوشی های هوشمند نظامیان اسرائیلی آسان کرد که همین نشان از هوشمندی و تلاش زیاد این جنبش دارد.

منبع اعلام خبر مدعی شد، ارتش اسرائیل نیز برای به دام انداختن هکرهای حماس و همچنین با هدف آگاهی بخشی به نظامیان اسرائیلی طرحی را با نام نبرد ماهیگیران آغاز کرده است ضمن اینکه به نظامیان هشدار داده شد در طول خدمت ،آموزش و یا ماموریت وارد شبکه های اجتماعی نشوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

306

کد خبر: 721306

وب گردی

وب گردی