نفس گرم ولایت  مردم را یکپارچه در وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیج کرده است

به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری مراسم بزرگداشتی با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، امام جمعه دلند در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع آزادشهر گفت: مردم شهید پرور ، فهیم ، آگاه و بصیر اگر شاهد آن هستید که انبوه جمعیت در پای تابوت این عالم بزرگ حاضر میشوند، نفس گرم ولایت است مردم را یکپارچه بسیج می کند که در پای تابوت این عالم مجاهد حاضر شوند و شعار وداع، "هاشمی هاشمی دعای رهبر ما بدرقه راه تو" سر دهند.

حجت الاسلام محسن کیایی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص فقدان آیه الله هاشمی رفسنجانی گفت: مقام معظم رهبری ، هاشمی را رفیق سالهای دیرین دوران مبارزات نهضت اسلامی، و همکار نزدیک سال‌های متمادی در عهد جمهوری اسلامی خود خوانده و او را نمونه کم نظیر از نسل اول مبارزات با ستم شاهی و رنج کشیده این راه پر خطر و پر افتخار دانست.

وی افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت کامل و یک شخصیت بزرگ که در کسوت علم پیرو وجود نازنین امام صادق (ع) یک عمر مجاهدت کرد و حضرت امام (ره) نیز در باره ترور نافرجام وی فرمودند: مردان بزرگ همیشه در تاریخ زنده اند و هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

205/200

کد خبر: 721366

وب گردی

وب گردی