جریمه و محرومیت برای هفت تیم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تعدادی از مربیان و بازیکنان و همچنین هفت تیم از لیگ دسته دوم کشور را جریمه و محروم کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در دیدار تیم های شهرداری فومن و شهرداری کاشان در لیگ دسته دوم کشور، علی فلاح سرمربی تیم شهرداری فومن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به زمین و داور نشان داد که منجر به اخراجش وی شد، وی به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.
غلام حسین دادوند و وحید اصغر نژاد بازیکنان تیم شهرداری کاشان به دلیلی هجوم بردن به داور پس از پایان مسابقه و ایجاد تشنج طبق بند 5 ماده 66 هر کدام به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
همچنین خلیل سندی و مرتضی معبودی مربیان تیم شهرداری فومن در دیدار برابر تیم شهید کریمی جویبار مرتکب تخلفاتی نظیر اهانت و فحاشی به داور بازی شدند. هر کدام از مربیان فوق به صورت انفرادی به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی طبق بند 4ماده66 آیین نامه انضباطی محکوم هستند.
در دیدار تیم های سردار بوکان و آلومینیوم هرمزگان، مظفر خسرو انجم بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان پس از اخراج به داور بازی اهانت کرد. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در دیدار شهرداری ماهشهر و تروکیان شوشتر، یاسین آلبولوف مربی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل اهانت به داور و ورود به زمین بازی در حالی که محروم بود، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم شهرداری ماهشهر نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مسابقه تیم های شهرداری تبریز و پاس همدان در حالی برگزار شد که محمد علی پور چراغلو مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل اعتراض مکرر به داور از بازی اخراج شد. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.
اصغر پور حسن- مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل اعتراض پیاپی به داور و ورود به زمین مسابقه، رفتار زننده و حمله ور شدن به داور بازی، از زمین مسابقه اخراج شد. وی طبق بند های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
آرمین طلایی، سید جلال معصومی و میلاد داودی از تیم پاس همدان به دلیل حمله به کمک داور دوم و فحاشی پس از پایان مسابقه، هر کدام به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

402/101

کد خبر: 721401

وب گردی

وب گردی