استقبال بی نظیر مردم و مسولین از برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان مهاباد

به مناسبت گرامی داشت ارتحال ملکوتی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مراسم با شکوهی در مسجد جامع(مصلا) شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مجلس ترحیم کلیه مسولین ادارات و ارگانهای دولتی،امام جمعه ،معاون استاندار و فرماندار ویژه ،رئیس دادگستری ، فرماندهان سپاه پاسداران،نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی ،رئیس مرکز بزرگ اسلامی،اعضای شورای شهر ،شهردار مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد ،هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد مهاباد همراه با سایر اقشار شریف مردم مهاباد، در غم جانسوز یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری در سوگ و ماتم نشستند.

در این مراسم خان احمد زاده رئیس واحد مهاباد ضمن قرائت پیام تسلیت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

او یکی از خدمات ارزنده حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به عنوان پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی بشمار میرود را تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان نمود این دانشگاه با 5میلیون نفر فارغ التحصیل مانع از خروج میلیون ها دلارارز به خارج از کشورشده است. دانشگاه آزاد اسلامی 65 هزار نفرنفر هیات علمی و 38 هزارنفر نفر کارمند دارد یعنی بیش از 100 هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.خان احمدزاده در آخر بیان نمودند که وظیفه ما این است که از انقلابی بودن ، مردم داری ، تبعیت از رهبری ، صبر و استقامت ، تلاش و پشتکار سازندگی ، محبت به ایران و ایرانی و در نهایت اتحاد و همدلی چنین بزرگانی درس بگیریم. با اتحاد و همدلی و برادری و جلوگیری از تفرقه افکنی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ما فعال و کوشا باشیم. یکی دیگر از سخنرانان ای مجلس حجت الاسلام فتحی بود ،نامبرده ضمن تبیین جایگاه والای آیت الله رفسنجانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ایشان بعنوان برجسته ترین شخصیت نظام در کنار رهبری در اعتلای اتحاد و همدلی یاد کردند. جلسه با قرائت تنی چنداز قاریان برتر استانی و کشوری به پایان رسید.

200

کد خبر: 721429

وب گردی

وب گردی