آل طه خبر داد: بزرگداشت آیت الله در دیار کریمان

مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دیگر نهادها در کرمان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با همکاری دیگر نهادها از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام، استانداری کرمان و سازمان تبلیغات اسلامی در کرمان برگزار می شود.

دکتر بابک آل طه از حضور فرزندان و بیت معزا و معزز آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم خبر داد و اظهار کرد: شهرهای استان کرمان بویژه شهر کرمان در عزای یار دیرین امام و رهبری با همکاری نهادها و ارگانها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی سیاهپوش شده و برگزاری مراسم مختلف اطلاع رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه 25 دی جاری از ساعت 15 با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان و مقامات لشکری و کشوری در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از عموم مردم بویژه دانشگاهیان دعوت کرد تا در این مراسم حضور یافته و دین خود را به یار دیرین امام و رهبری و همگام و همراه مقام معظم رهبری ادا کنند و تجدید میثاقی دوباره با یاران انقلاب و نظام اسلامی و وحدت و یکپارچگی داشته باشند.

آل طه از برگزاری مراسمی در روز جمعه هم خبر داد و به آنــا گفت: مراسم بزرگداشت رئیس فقید هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز جمعه 24 دی در شهر رفسنجان از ساعت 15 در مسجد جامع این شهر با حضور بیت و فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد.

202/200

کد خبر: 721481

وب گردی

وب گردی