مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی مجاهد نستوه ،آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام(ره) ، انقلاب و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم شهرستان مرودشت در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم آیات نورانی قرآن کریم توسط استاد حاج عبدالحمید غریب نواز قاری بین المللی قرآن تلاوت گردید و سپس حجه الاسلام والمسلمین دکترمحمد حسین انصاری استاد حوزه و دانشگاه به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت.

حجه الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان مرودشت، در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت اله هاشمی رفسنجانی، به تجارب ارزنده و نقش کلیدی این عالم مجاهد و شاگرد امام ( ره) و همسنگر مقام معظم رهبری در روزهای سخت در روند مبارزات با رژیم ستمشاهی در شکل گیری انقلاب و تحمل سختی های فراوان اعم از زندان و شکنجه پرداخت.

وی همچنین به جایگاه علمی این عالم بزرگوار اشاره نمود وگفت: آیت ا... هاشمی رفسنجانی علاوه بر اینکه عالمی بزرگ بود در توسعه و گسترش علم و دانش نیز پیشگام و پیش قدم بود، وی بنیانگذار و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بود و تا پایان عمر شریف و پربرکت خود در این راه از هیچ تلاشی فروگذار ننمود وثمره تلاش ها و خدمات این بزرگ مرد تاریخ جمهوری اسلامی ایران همچون نامش برای همیشه زنده و جاوید خواهد بود .

رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان مرودشت در پایان سخنان خود ضمن تسلیت مجدد به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای از دست دادن پدر معنوی اش از زحمات هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در برگزاری و میزبانی این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

این مراسم با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار، فرماندهی نیروی انتظامی، شهردار، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر مرودشت، روسا و کارکنان ادارات ونهادهای شهرستان مرودشت، رئیس واحد،معاونان، روسای دانشکده ها، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، اصناف، بسیجیان، ورزشکاران، دانشگاهیان، فرهنگیان ودانش آموزان برگزار شد.

200

کد خبر: 721483

وب گردی

وب گردی