رونمایی از پرسپولیس جدید برانکو

قهرمان نیم‌فصل در حالی برای حفظ صدرنشینی به مصاف سایپا می‌رود که برانکو امیدوار است در راند دوم از مبارزه با دستیار خود در تیم ملی ایران دوباره برنده از زمین خارج شده و روزهای خوبش را ادامه دهد.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی با وجود از دست دادن دو ستاره جوان خود با خریدهای رؤیایی توانست جای خالی آنها را پر کند، حالا با ترکیبی تهاجمی‌تر در نیم‌فصل دوم به میدان خواهد رفت تا شاگردان پروفسور همچنان طرفداران را برای رسیدن به جام قهرمانی و رقم زدن فصلی درخشان‌تر امیدوار کنند. پرسپولیس امروز با حمایت طرفدارانش می‌تواند در آزادی مقابل سایپای انتهای جدولی هم به سه امتیاز بیندیشد، هم به بالا بردن تفاضل گل چون در حال حاضر این تیم از خطرناک‌ترین مهره‌های تهاجمی بین بازیکنانش بهره می‌برد که با هماهنگ شدن این نفرات مسلماً کنترل کردن صدرنشین لیگ در فاز تهاجمی کار هر تیمی نمی‌تواند باشد.

البته از یک سو برانکو باید بتواند حضور این همه ستاره مدعی حضور در میدان را نیز مدیریت کند تا حواشی گریبانگیر تیم او در راه قهرمانی نشود. در سوی مقابل حسین فرکی در شرایط کاملاً متفاوت شاگردانش را به مصاف قهرمان نیم‌فصل می‌فرستد بلکه استارت نجات این تیم از سقوط را در این بازی حیثیتی بزند.

این مربی تحت فشار که در روزهای اخیر با تغییرات گسترده در ترکیب بازیکنانش امیدوار است چهره جدیدی از سایپا به معرض نمایش بگذارد، بعد از نتیجه‌ای که در بازی عقب‌افتاده برابر ماشین‌سازی در تبریز به ثبت رساند، نشان داد تغییراتش می‌تواند سایپا را از وضعیت فعلی خارج کند اما مصاف فردا با پرسپولیس مسلماً سخت‌ترین استارت ممکن در نیم‌فصل دوم برای فرکی و شاگردانش خواهد بود. تیمی که در تمامی پست‌ها نیاز به تقویت داشت و تا اینجا با چند مهره جدید خریداری شده امیدوار است هم انتقام شکست دور رفت را بگیرد، هم اینکه برای بقا شانس خود را افزایش دهد.

602

کد خبر: 721499

وب گردی

وب گردی