نخستین رونمایی عمومی از اندروید نوقا

یک نسخه بتا از سیستم‌عامل اندروید نوقا برای چند هفته بطور آزمایشی در گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج استفاده شد و اکنون شرکت‌کنندگان در مرحله بتا می‌توانند تلفن‌های هوشمندشان را به نخستین نسخه رونمایی شده از اندروید 7 نوقا بروزرسانی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، اوایل این هفته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در روز 17 ژانویه (27 دی) سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا را روی گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج راه‌اندازی کند. اکنون به نظر میرسد که این رونمایی رسمی یک هفته جلو افتاده و کاربران این گوشی‌ها اکنون اعلان‌های بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.

مجددا باید تاکید کرد که شرکت‌کنندگان در مرحله بتا بر کاربران عادی اولویت دارند، از این رو ممکن است تاریخ تعیین شده برای افرادی باشد که در این کارآزمایی شرکت نکرده‌اند.

همچنین باید به این نکته توجه کرد که به رغم توقعات پیشین و اگرچه بسته نرم‌افزاری حاوی نرم‌افزار امنیتی اول ژانویه است،‌ اما سیستم‌عامل باید اندروید 7 نوقا باشد نه اندروید 7.1.1 نوقا. برای دارندگان نسخه بتا، بسته نرم‌افزاری جدید 215 مگابایت است و هنوز مشخص نیست که سایر کاربران باید بسته‌ای مشابه یا بزرگتر را دانلود کنند.

سیستم‌عامل جدید به معرفی اصلاحات متعددی در رابط کاربری اختصاصی سامسونگ خواهد پرداخت و چندین اپلیکیشن این گوشی‌ها باید مجددا طراحی شوند تا ظاهر واضح‌تری داشته باشند.

صاحبان انواع گوشی‌های گلسی 7 سامسونگ با این بروزرسانی، چندین ویژگی‌های جدید یا ارتقایافته از جمله افزایش عمر باتری، عملکرد بهتر، گنجاندن حالت چند پنجره، انجام همزمان چند عملیات و حتی تغییر وضوح تصویر برای افزایش یا کاهش اندازه گزینه‌های روی صفحه نمایشگر را مشاهده خواهند کرد.

200

منبع: ایسنا

کد خبر: 721514

وب گردی

وب گردی