پیام تسلیت مردم به رییس جمهوری و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی

رییس جمهوری که صبح امروز برای ادای احترام به مرقد مطهر امام راحل رفته بود پس از زیارت قبور امام راحل ، فرزند امام و رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز احساسات مردم رو به رو شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح روز جمعه پس از ادای احترام و خواندن فاتحه بر مرقد مطهر امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی برای دیدار با مردمی رفت که شعار می دادند رییس جمهور ما تسلیت، تسلیت .

مردمی که در اولین جمعه پس از خاکسپاری رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ادای احترام و خواندن فاتحه به مرقد مطهر آمده بودند با دیدن رییس جمهوری و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی شعار دادند سید حسن تسلیت، تسلیت .
رییس جمهوری بار دیگر ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم نشان دادند که خادمان به نظام و انقلاب را تا آخرین لحظه تنها نخواهند گذاشت و این نظر سیاسی بسیار مهم است .
وی با اشاره به اینکه چنین تشییع جنازه ای نشانگر مظلومیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود ، افزود: ملت با این حرکت خود زمان شناسی را نشان دادند و به جهانیان نشان دادند که بصورت یکپارچه در زمان های مختلف به صحنه می آیند و به وظیفه خود عمل خواهند کرد .
پس از اینکه خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی قبور امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی را زیارت کردند، همسر ایشان خانم عفت مرعشی به سمت مردمی که ابراز احساسات می کردند و شعار می دادند خانواده هاشمی تسلیت ، تسلیت رفت و از آنها قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه بیست ویکم دی ماه پس از تشییع در جوار امام راحل به خاک سپرده شد و به همین مناسبت رهبر معظم انقلاب مراسم ختمی را روز چهارشنبه در حسینه جماران برگزار کردند. نهادها و دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم نیز مراسم های یادبودی را به همین مناسبت برگزار می کنند .

302/300

کد خبر: 721551

وب گردی

وب گردی