ارزش  خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظام آموزش عالی کشور برکسی پوشیده نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت:زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی بر هیچ کس پوشیده نیست خدمات وی در نظام آموزش عالی کشور کرده است را نمی توان ارزش گذاری کرد.

دکتر عبدالله هادی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی بود که همه زندگی و وجود خود را وقف نظام جمهوری اسلامی ایران کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه ای است که به پیشنهاد وی تاسیس شد و در حال حاضر شاهد دستاوردهای بی شمار آن هستیم . در آن زمان امام خمینی(ره) هدیه گرانقدری را در اختیار مسئولان قرار دادند و بذر بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در آن زمان کاشته شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نهادهایی است که افراد تحصیل کرده و موفقی را در دامان خود پرورانیده است به طوری که بسیاری از افرادی که در حال حاضر در نظام جهوری اسلامی ایران مشغول به کار هستند در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده اند.

وی اضافه کرد: بالطبع زحماتی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در این زمینه کشیده اند، بر هیچ کس پوشیده نیست من آخرین بار ایشان را در حاشیه اجلاس مرکزی سال گذشته ملاقات کردم بسیار با روحیه بودند و با قدرت بالایی از دانشگاه آزاد اسلامی دفاع می کردند و در جلسات هیات موسس و هیات امنا به صورت مرتب حضور داشتند.

دکتر هادی افزود: با فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی پدر خود را از دست داده است و واحد های مختلف که فرزندان وی به شمار می رفتند یتیم شده اند و زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی بر هیچ کس پوشیده نیست خدمتی که وی به نظام آموزش عالی کشور کرد را نمی توان ارزش گذاری کرد.

وی تاکید کرد: فوت آیت االه هاشمی رفسنجانی برای تمامی افراد جامعه مخصوصا خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بسیار دردناک است و تلاش های و کوشش های وی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون به مرور زمان آشکار شده و تاریخ بر آن قضاوت خواهد کرد و من به نوبه خود این واقعه درناک را به تمامی ایرانیان عزیز تسلیت عرض می کنم.

701/700

کد خبر: 721587

وب گردی

وب گردی