برنامه هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اعلام شد

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی فردا یکشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می شود که مدعیان صدرنشین به مصاف تیم‌های قعرنشین جدول خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران فردا یکشنبه با ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اردکان، آمل، ورامین و ارومیه پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار این هفته، تیم بانک سرمایه که با شکست پیکان در هفته هفدهم بار دیگر به صدر جدول رسید، میزبان هاوش گنبد تیم انتهای جدولی است.

بانک سرمایه با ۱۵ برد و ۴۱ امتیاز در صدر جدول است و تیم هاوش گنبد با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در گنبد سه بر صفر به سود بانک سرمایه به پایان رسید و بانکی ها در دیدار خانگی این هفته برای شانزدهمین پیروزی خود به میدان می روند.

تیم پیکان تهران که در هفته هفدهم سه بر دو مغلوب شهرداری تبریز در دیدار خانگی شد و سومین ناکامی خود را تجربه کرد، روز یکشنبه میزبان شهرداری اراک تیم یازدهم جدول در خانه والیبال تهران است.

پیکان با ۱۵ برد و ۴۰ امتیاز در رتبه دوم جدول است و شهرداری اراک با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در اراک سه بر صفر به سود پیکان پایان یافت و اراکی ها برای جبران نتیجه رفت به تهران می آیند، اما شاگردان پیمان اکبری آموختند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و احتمال برد سه بر صفر آنان در این دیدار زیاد است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که روند رو به رشدی را در دور برگشت طی می کند و تاکنون ۵ پیروزی متوالی از هفته دوم دور برگشت به بعد به دست آورده است، این هفته میزبان همنام تبریزی خود است.

نماینده ارومیه با ۱۱ برد ۳۳ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و فاصله خوبی با حریفان رتبه های پایین تر جدول دارد و در دیدار خانگی این هفته به دنبال کسب پیروزی دیگری خواهد بود.

از سوی دیگر شاگردان عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز که هفته هفدهم در تهران، پیکان صدرنشین را شکست دادند، انگیزه بسیار خوبی برای دیدار با شهرداری ارومیه خواهند داشت و دیدار روز یکشنبه دو تیم در سالن غدیر ارومیه یکی از جذابترین دیدارهای این هفته خواهد بود.

شهرداری تبریز با ۸ برد و ۲۵ امتیاز در رتبه ششم جدول است و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود تبریزی ها شد تا شهرداری ارومیه برای جبران این نتیجه انگیزه خاص در این هفته داشته باشد.

تیم والیبال سایپا تهران که با ۹ برد و ۲۸ امتیاز و یک مسابقه کمتر در رتبه چهارم جدول قرار دارد، این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میهمان کاله مازندران است.

کاله با هفت برد و ۲۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول و در مرز بین پلی آفی ها و حذف شده های پایان دور مقدماتی قرار دارد. کاله برای ماندن در این جایگاه محکوم به شکست سایپا است اما شاگردان مسعود آرمات نیز نشان دادن که تیم هماهنگ و یک دستی در این رقابت ها هستند. مسابقه رفت دو تیم سه بر یک به سود نارنجی پوشان سایپا در تهران برگزار شد و کاله برای جبران شکست دور رفت به میدان می رود.

در پنجمین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم های خاتم اردکان و پارسه تهران در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر می روند. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود خاتم به پایان رسید و تیم پارسه که شرایط مناسبی از نظر بازیکن و کادر فنی در این هفته ها ندارد، در اردکان به دنبال جبران این نتیجه است.

پارسه با هشت برد و ۲۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول است و خاتم اردکان با ۶ برد و ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد. دو تیم در صورت کسب پیروزی امکان صعود یک پله ای در جدول را دارند.

تیم صالحین ورامین در آخرین مسابقه هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال میزبان سازمان عمران شهرداری ساری در سالن شهید گل عباسی ورامین است.

نماینده ساری با ۸ برد و ۲۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و صالحین با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. تیم عمران در دیدار رفت سه بر دو به پیروزی رسید و این هفته در ورامین باید نگران تلاش ورامینی ها برای جبران این نتیجه باشد.

برنامه کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

بانک سرمایه – هاوش گنبد (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵)

پیکان تهران – شهرداری اراک (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷)

خاتم اردکان – پارسه تهران (اردکان، سالن آیت الله دستغیب، ساعت ۱۷:۳۰)

کاله مازندران – سایپا تهران (آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶)

صالحین ورامین – سازمان عمران شهرداری ساری (ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۶)

شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز (ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶)

604/601

کد خبر: 721615

وب گردی

وب گردی