اولین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار شد

رییس هیئت موسس جبهه نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تفرقه وتشتت نباید در جبهه اصولگرایی تکرار شود و راه حلی نداریم جز آنکه زیر یک چتر قرار گیریم.

به گزارش ایسکانیوز حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان طی سخنانی در نخستین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی طی سخنانی به تببین اهداف شکل گیری جبهه نیروهای انقلاب پرداخت و با تشریح وضعیت موجود، گفت: اینک ما در لیله القدر تاریخ اسلام هستیم و شاهدیم که هیچ زمانی مانند امروز تقابل جبهه حق وذباطل در دنیا وجود نداشته و پیشرفت تکنولوژی نیز به عنوان ابزاری دراختیار جبهه باطل قرار نگرفته اما درمقابل به لطف خداوند متعال و نقش امام راحل و رهبری، در جبهه حق میلیونها انسان جان برکف برای دفاع از اسلام و ولایت حضور دارند.

رییس هیئت مؤسس جبهه نیروهای انقلاب افزود: در طی این سالها شاهدیم بودیم که دولت‌هایی آمده‌اند اما برخلاف ادعای خودشان، در عمل مطالبات رهبر انقلاب بر زمین ماند و کشور با مشکلات جدی روبه‌رو شد که در چنین شرایطی وظیفه سنگینی بر دوش ماست تا به شعار محوری نظام اسلامی که همانا خدمت است به طورکامل عمل کرده و غفلتهای صورت گرفته راجبران کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب معیشت مردم گفت: وضعیت اشتغال در کشور فاجعه است، آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته و در عین حال دشمن در عرصه فرهنگ می‌تازد. در چنین شرایطی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ایجاد شده و مهمترین مسئله را خدمت براساس عقلانیت، معنویت واخلاص می‌داند. این جبهه یک حرکت فراگیر است تا مسیر نظام به پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب و حل مشکلات مردم و خدمت به آنان منجرشود.

رحیمیان ادامه داد: تفرقه وتشتت نباید تکرارشود و راه حلی نداریم جز آنکه زیر یک چتر قرار گیریم. این جبهه با گسترش در سراسر کشور تلاش می‌کند تا مردم حس کنند این جریان هدفی جز خدمتگزاری به مردم و نظام ندارد.

رئیس هیئت موسس جبهه نیروهای انقلاب در پایان تأکید کرد: توجه به نسل سومی‌ها از اولویت‌های ماست و باید تلاش کنیم نقش برجسته آنان مورد غفلت قرار نگیرد چراکه با فعال شدن آنان حل مشکلات با سرعت بیشتری انجام خواهدپذیرفت.

درادامه این نشست، مرضیه وحید دستجردی، سخنگوی این تشکل سیاسی اصولگرا نیز درسخنانی اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست در وضعی قرارداریم که آنچه انتظار داریم نمی‌بینیم و آنچه انتطار نداریم می‌بینیم لذا شرایط به هیچ عنوان مطلوب نیست. امروز در هر خانه‌ای وقتی سوال از مشکلات می‌کنیم مسئله بیکاری مطرح می شود و در کنار آن رکود بی سابقه و تبعیض در جامعه باعث شد تا ما در کنار هم قرار گیریم و برای تغییر در وضع موجود به وظیفه خود عمل کنیم.

وی افزود:این جبهه، جبهه گفتمان عدالت خواهی، تبعیض ستیزی و مردمسالاری است و باید همه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کاربندیم.

300/300

کد خبر: 721652

وب گردی

وب گردی