آیت الله موحدی کرمانی: باید گزینه اصلح را برای انتخابات سال آینده پیدا کنیم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ممکن است افرادی آدم های خوبی باشند اما مقبولیت نداشته باشند و رای نیاورند، گفت: باید گزینه اصلح را برای انتخابات سال آینده پیدا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در نخستین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شورای نگهبان درانتخابات آینده افزود: هرکس تایید صلاحیت شود وارد رقابتی می شود وانتخاب بین صالح واصلح خواهد بود. باید بگردیم و اصلح را پیدا کنیم و به او رای دهیم و این یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیرعبادت محسوب می شود.
وی ادامه داد: شورای نگهبان حداقل صلاحیت را لحاظ می کند اما ما باید دنبال حداکثرصلاحیت باشیم، باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی اعتنایی به دنیا وساده زیستی و عدل پیدا کنیم.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: ممکن است افرادی، آدم های خوبی باشند اما مقبولیت نداشته باشند و رای نیاورند پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح درنظر گرفت.
آیت الله موحدی کرمانی افزود: نمی خواهیم‌ کسی رییس جمهور شود که نسبت به پول های غارت شده بیت المال بی تفاوت باشد بلکه پول ها را به بیت المال برگرداند و جلوی سوء استفاده ها و رانت خوارها را بگیرد.

300/300

کد خبر: 721654

وب گردی

وب گردی