دانشگاه آزاد اسلامی معجزه ای بود که باتلاش های امام خمینی(ره) و آیت الله هاشمی به ثمر نشست

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت:دانشگاه آزاد اسلامی تا مدت‌ها در غم از دست دادن آقای هاشمی سوگوار خواهد بود، ایشان به شدت به دانشگاه علاقه داشت. همان طور که در سال گذشته رئیس جمهور گفت: «امروز وزن آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بالاست و از نظر کمیت کاری بزرگ و یک معجزه در کشور انجام داده است» باید بگویم که دانشگاه آزاد اسلامی معجزه ای بود که باتلاش های امام خمینی(ره) و آیت الله هاشمی به ثمر نشست.

سید محمد احسان نوربخش بروجردیان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پی فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:آیت‌الله هاشمی در هر مسندی که قرار گرفت، منشا اثرات بی‌بدیلی بود، هوش سرشار، حافظه قوی و صبری مثال‌زدنی‌ داشت.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی آینده‌نگر با وسعت دید زیاد ، سیاستمداری مدیر و مرد عبور از بحران‌ها بود، اقدامات وی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در زمان جنگ و پس از آن،بر هیچ کس پوشیده نیست.
دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: از دست دادن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضایعه‌ای بزرگ است و من معتقدم وی یک مکتب بود و تشییع پیکر آیت الله هاشمی آیینه‌ای از شخصیت وی بود، همه افراد در آن شرکت کردند تا از شخصیت ایشان تجلیل کنند، این اتحاد بیانگر شخصیت جامع و عمیق آیت الله هاشمی بود.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تا مدت‌ها در غم از دست دادن آقای هاشمی سوگوار خواهد بود، ایشان به شدت به دانشگاه علاقه داشت. همان طور که در سال گذشته رئیس جمهور گفت: «امروز وزن آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بالاست و از نظر کمیت کاری بزرگ و یک معجزه در کشور انجام داده است» باید بگویم که این دانشگاه آزاد اسلامی معجزه ای بود که باتلاش های امام خمینی(ره) و آیت الله هاشمی به ثمر نشست.

نوربخشیان اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی 5.5 میلیون فارغ التحصیل دارد و اگر آیت الله هاشمی این دانشگاه را تاسیس نمی‌کرد بخش عمده‌ای از افراد جامعه نمی‌توانستند به جایگاه آموزش عالی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی همواره عاشق امام، رهبری و مردم بود و تا آخرین دم حیات بر همین موضع پایدار ایستاد تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با تمام وجود به انقلاب اسلامی ایران دلبسته بود و در راه به ثمر رسیدن آن سختی ها و شکنجه های بسیاری را متحمل شد صبوری سردار سازندگی در طول تاریخ مثال زدنی است.

701/700

کد خبر: 721680

وب گردی

وب گردی