دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان  برای شرکت در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی

دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بیانیه ای از اقشار مختلف مردم ولایت مدار کرمان، خصوصا جامعه دانشگاهی استان برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت نمود.

به گزارش ایسکانیوز، در متن بیانیه آل طه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد، انقلابی نستوه، یار دیرین و صدیق امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، بزرگ مرد سیاست و استقامت، حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی (رضوان‌الله تعالی علیه) که عمر پر برکت خود را در راه شکل گیری، پیروزی و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرد و روح بلند ملکوتی ایشان در شب وفات حضرت معصومه(س) به روح والای امام، شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب پیوست، ضایعه ای سهمگین و جبران ناپذیر برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

بدون تردید حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی (رضوان‌الله تعالی علیه) بزرگ مرد مجاهد دوران نهضت اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب نیز همه تلاش و همّت خویش را برای استحکام و پیشرفت کشور و نظام به کار گرفت و خدمت به مردم ایران اسلامی را افتخاری بزرگ می شمرد.

سه‌شنبه 21 دی ماه نمایشی دیگر از وحدت و همدلی ملت شریف ایران اسلامی در تکریم و قدرشناسی از خدمات ارزشمند یار و یاور امام و رهبری بودوایرانیان درمراسم وداع با مردی عالم، مجاهد، انقلابی، دلسوز، مردمی وخدوم، بار دیگر حماسه وحدت و اتحاد و اقتدار ملی رابه نمایش گذاشتند.

مردم در تشییع و تدفین پیکر مطهر رئیس فقید مجمع تشخصی مصلحت نظام ثابت کردند که همچنان بر عهد خود با امام راحل(ره) در حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه محکم و استوارند و قدر خادمین ملت و یاران انقلاب و نظام را می‌دانند و تا لحظه آخر از آنها حمایت می‌کنند.

اینجانب به نمایندگی ازخانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ازآحاد مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان و مسئولین و مدیران محترم، دانشگاهیان و فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف و بازاریان دعوت می‌کنم در مراسم بزرگداشت ارتحال یاردیرین انقلاب، امام راحا( ره) و مقام معظم رهبری، بنیانگذار، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی که روز شنبه 25 دی ماه از ساعت 15 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر کرمان برگزار می‌شود حضوری شایسته داشته باشند.

آل طه همچنین در بخش دیگری از پیام خود ضمن دعوت از روسای واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برای شرکت در این مراسم، از آنها خواست تمهیدات لازم برای شرکت کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان واحد های دانشگاهی استان در مراسم گرامیداشت ارتحال پدرمعنوی دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم نمایند.

204

کد خبر: 721686

وب گردی

وب گردی