مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در رودهن برگزار شد

مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهر رودهن با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ابراهیم سراج، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و امام جمعه موقت این شهر در مراسم گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع رودهن برگزار شد، در جمع مردم ولایت مدار اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اندیشمندی بزرگ و مجاهدی نستوه و از ذخایر انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: او قبل از انقلاب با درک درستی که از ماهیت ویرانگر استعمار داشت، در صف یاران حضرت امام راحل قرار گرفت و پس از پیروزی انقلاب نیز از بازوان نیرومند امام و انقلاب بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن بیان کرد: ارادت ایشان به مقام معظم رهبری ارادتی وافر بود وبه صراحت ابراز می‌کرد که من عاشق آقای خامنه‌ای هستم.

امام جمعه موقت بخش رودهن ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز ضمن تائید این واقعیت، در پیام اخیر خود مرقوم نمودند، حتی اختلافات نظری و اجتهادی بین ما نیز خللی به این عشق و علاقه وارد نکرد.

سراج افزود: البته این علاقه طرفینی بود و حضرت آقا نیز ایشان را بسیار دوست می‌داشت، او را از ذخایر انقلاب می‌دانست و بارها این علاقه خود را ابراز فرمود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در ادامه مطالب خود به آثار متعدد علمی، دینی و سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ونیز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی که منشأ آثار و برکات علمی، معنوی، فرهنگی و حتی اقتصادی فراوان شد اشاره کرده و آن را از وجوه پر افتخار دیگر از زندگی این مرد بزرگ برشمرد.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) در مورد آیت‌الله هاشمی که فرمودند «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است» سخنان خود را به پایان برد.

204/200

کد خبر: 721834

وب گردی

وب گردی