دانشگاه صنعتی کرمانشاه میزبان شورای رفاهی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های منطقه ۵

نشست شورای رفاهی اعضای هیئت علمی دانشگاه های منطقه ۵ کشور با حضور دکتر میرباقری مشاورمعاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دبیر ستاد رفاهی این وزارت، دکتر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر مرادی معاون اداری ومالی این دانشگاه و نیز مشاوران رفاهی روسای دانشگاه های منطقه ۵ کشور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست، دکتر میرباقری مشاور اداری و مالی و دبیر ستاد رفاهی وزارت علوم، به بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه حل مشکلات رفاهی اعضای هیئت علمی پرداخت و بر پیگیری های لازم جهت حل نواقص موجود در قوانین تاکید کرد و گفت: در این مدت پیگیری هایی جهت اختصاص "مستر کارت" و نیز کارت های اعتباری با مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای هریک از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها انجام شده است.

وی افزود: تلاش هایی در جهت تسهیل استفاده از امکانات گردشگری دانشگاه های مختلف و ایجاد یک بانک اطلاعاتی در این زمینه در حال انجام است.

سپس دکتر علی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و خیر مقدم به مهمانان جلسه، به بیان مشکلات دانشگاه های نوپا در بخش امکانات رفاهی اعضای هیئت علمی و کارمندان پرداخت و با اشاره به اهمیت توجه به رفاهیات اعضای هیئت علمی، کمبود منابع مالی و نقص قوانین در اختصاص ردیف بودجه خاص به رفاهیات را از دلایل اصلی عدم توجه کافی به این مهم برشمرد.

در ادامه این نشست مشاوران رفاهی روسای دانشگاه‌های منطقه ۵ که شامل دانشگاه‌های استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان می باشند، به بیان نقطه نظرات در زمینه های رفاهی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در پایان نشست، انتخاباتی به منظور انتخاب دبیر رفاهی منطقه ۵ برگزار شد که دکتر مجید محدثی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اکثریت آرا به عنوان دبیر رفاهی منطقه ۵ منصوب شد.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 721873

وب گردی

وب گردی