آیت الله  هاشمی  رفسنجانی شخصیتی بی بدیل  در مسیر  انقلاب بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی اولین کسی بود که دانشگاه آزاد اسلامی را با حمایت امام خمینی(ره) تاسیس کرد و شخصیتی که توانست دانشگاه آزاد اسلامی را در زمانی که کشور نیازمند مراکز دانشگاهی بود ایجاد کند.

دکتر علیرضا لطفی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی وزنه بزرگی برای انقلاب و یار دیرینه امام خمینی(ره) بودند.

وی ادامه داد:آیت الله هاشمی مبارزی نستوه و مجاهدی خستگی ناپذیر بودند و قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران در کنار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند و شخصیت وی شخصیتی بی بدیل در مسیر انقلاب بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: این واقعه دردناک را به تمامی مردم کشور و تمامی جامعه دانشگاهی، به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بیت مکرم آن حضرت تسلیت عرض می کنم.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی اولین کسی بود که دانشگاه آزاد اسلامی را با حمایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تاسیس کرد و شخصیتی که توانست دانشگاه آزاد اسلامی را در زمانی که کشور نیازمند مراکز دانشگاهی بود ایجاد کند.

دکتر لطفی تاکید کرد: بدین وسیله دانشگاه آزاد اسلامی توانست در گستره وسیع کشور عزیزمان روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشد .

وی در پایان گفت: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به همه مردم تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای آن عالم ربانی علو درجات ، رحمت و غفران واسعه الهی را مسئلت می کنم.

700/701

کد خبر: 721903

وب گردی

وب گردی