پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در هرمزگان

استاندار هرمزگان از پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در قالب ارزی، ریالی و سرمایه گذاری به 601 واحد تولیدی در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شاتا، جاسم جادری در سی و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: از مجموع واحدهای دریافت کننده تسهیلات رفع موانع تولید، یکصد واحد در دو هفته اخیر تسهیلات خود را دریافت کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه ادارات و سازمان های خدمات رسان نباید آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را قطع کنند، بیان داشت: این سازمان ها موظف هستند با واحدهای تولیدی همکاری لازم را داشته باشند.
استاندارهرمزگان با اشاره به برخی مصوبات برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: در این راستا صنایع معدنی در اولویت قرار گرفته و از 11 طرح معدنی بزرگ که قرار است تسهیلات دریافت کنند، چهار طرح در استان هرمزگان قرار دارد.
جادری با بیان اینکه بانک ها رکن اساسی کمک به تولید هستند، عنوان کرد: بانک های استان هرمزگان نیز در این راستا کمک خوبی داشته اند و به حرکت درآمدن چرخ تولید به دلیل تزریق منابع مالی بوده که توسط بانک ها صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: تا کنون در کشور 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید معادل 85 درصد هدف تعیین شده به 20 هزار واحد صنعتی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: با این روند رشد اقتصادی به رقم مطلوب خواهد رسید و چرخ واحدهای تولیدی به حرکت درخواهد آمد و به تدریج از رکود خارج می شویم.

402/101

کد خبر: 722041

وب گردی

وب گردی