سردار دهشیری : پاسداری از انقلاب اسلامی رسالتی است که با بازنشستگی پایان نمی‌پذیرد

دهشیری با بیان اینکه در پانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان (وابستگان) نمایندگی ولی فقیه در سپاه از پدر یک شهید مدافع حرم تجلیل شد ، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک شغل نیست، بلکه رسالتی است که با بازنشستگی پایان نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز، پانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان (وابستگان) نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور بیش از 800 نفر از بازنشستگان و خانواده‌های آنان در مجتمع فرهنگی الغدیر برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد دهشیری مدیرکانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بازنشستگان، اعضای وابسته سپاه محسوب شده و می بایست ارتباط مستمری با آنها برقرار شود، کانون بازنشستگان نمایندگی از سال 1389 تشکیل شد.
وی افزود: در همین راستا کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه با برخورداری از مدیریتهای تکریم و منزلت، فرهنگی، خدمات اداری، برنامه‌ریزی و اشراف، کارآفرینی و توانمندسازی و تربیت بدنی به ارائه خدمات به بازنشستگان محترم می‌پردازد.
سردار دهشیری برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، برنامه‌های مذهبی فرهنگی و بصیرتی و سرکشی و دیدار با بازنشستگان را از اقدامات کانون بازنشستگان نمایندگی برشمرد و افزود: انجام امور مشاوره‌ای، ثبت خاطرات وتجربیات این یادگاران گرانقدر دوران دفاع مقدس، ثبت نام وامهای ضروری، قرض الحسنه و ازدواج فرزندان، ارائه خدمات حمایتی و اجرای برنامه‌های تفریحی و ورزشی از دیگر اقدامات این کانون می‌باشد.
مدیر کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه ارتباط مستمر و دوسویه بازنشستگان با مجموعه کانون همواره برقرار است ،گفت: جمع کثیری از بازنشستگان گرامی و روحانیون بازنشسته مجموعه نمایندگی از مدیران و فعالان حوزه فرهنگی و عقیدتی بوده و پس از نائل شدن به کسوت بازنشستگی نیز با این رویکرد که پاسداری از انقلاب اسلامی یک شغل نیست، بلکه رسالتی است که با بازنشستگی پایان نمی‌پذیرد ، به عنوان استاد و مربی آموزشی در رده‌های بسیج و سپاه بطور جهادی و انقلابی به ارائه خدمات فرهنگی و بصیرتی به نسل جوان می‌پردازند.
سردار دهشیری در ادامه پیرامون برگزاری پانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های سالانه ،این مراسم با حضور بیش از 800 نفر از بازنشستگان و خانواده‌های محترم آنان برگزار و بازنشستگان در فضایی صمیمی دوستان و همرزمان خود را ملاقات و به تجدید خاطرات پرداختند.
وی اجرای برنامه‌های بصیرتی، مشاوره‌ای و پزشکی و برگزاری نمایشگاه کتاب را از اقدامات صورت گرفته درپانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان نمایندگی عنوان و تصریح کرد: در این مراسم از "صادق عفتی جیرسرایی" پدر شهید مدافع حرم - که از اعضای کانون بازنشستگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده و خود نیز جانباز 70 درصد می‌باشد – تجلیل شد؛ همچنین برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "واجب فراموش شده" و مسابقات نیمه نهایی حفظ و قرائت قرآن کریم همسران و فرزندان نیز در این مراسم با اهدای لوح یابود و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

302/300

کد خبر: 722190

وب گردی

وب گردی