پالس مثبت دنا پلاس به صنعت خودرو/ پژو 207 صندوق دار در ایران طراحی شد+ تصاویر

ایران خودرو در راستای اقتصاد مقاومتی، ارتقا و طراحی محصولات جدید طی 3 سال گذشته را در دستور کار خود قرار داد و در همین راستا طراحی 207 صندوق دار و دنا پلاس طراحی و به تولید رسید.

به گزارش ایسکانیوز، کیوان وزیری، قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو در نشست طراحی نخستین پژو 207 آی صندوقدار، در ایران و معرفی دنا پلاس گفت: طراحی محصولات جدید از اهداف راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو به می آید و در همین راستا دو محصول 207 آی صندوقدار و دنا پلاس برای عرضه در بازار مهیا می شوند.

وی ادامه داد: طراحی پژو 207 آی صندوقدار در مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو با صرف 10 ماه زمان و حدود 500 میلیارد ریال هزینه انجام شد و در نیمه نخست سال 96 هم به بازر عرضه خواهد شد.

دنا پلاس با 4 ایربگ و سانروف آمد

وزیری با اشاره به طراحی دنا پلاس توسط کارشناسان و متخصصان ایران خودرو گفت: طراحی این محصول توسط مهندسان داخلی انجام شد اما در ساخت ماشین آلات مورد نیاز خط جدید تولید از همکاری شرکتهای بین المللی بهره بردیم.

وی ادامه داد: اجرای پروژه دنا پلاس 14 ماه زمان برد و در این پروژه ایران خودرو حدود 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داد.

قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با اشاره به امکانات و تجهیزات دنا پلاس گفت: این محصول دارای امکاناتی استکه برای اولین بار در یک خودروی تولید داخل وجود دارد و از این میان می توان به کیسه های جانبی، سان روف، دوربین دید عقب، سیستم چند رسانه ای جدید و چراغ دید در روز اشاره کرد.

گفتنی است طراحی داخلی و بیرونی دناپلاس در خطوط روی گلگیر و درها، چراغها و ... نسبت به مدل قبلی این خودرو متفاوت تر و زیباتر شده است.

402/101

کد خبر: 722278

وب گردی

وب گردی